TWICYCLE: دوچرخه‌ ای که علاوه بر پا باید با دست هم پدال زد

پنج‌شنبه ۳ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
همه ما دوچرخه‌های مختلفی را تا کنون دیده‌ایم و حتی از انواع آن استفاده کرده‌ایم. اما تصویر دوچرخه‌ای مثل TWICYCLE که علاوه بر پا باید با دست هم با آن پدال زد چیزی نیست که به فکر همه ما افتاده باشد. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به تازگی دوچرخه جدیدی به نام Twicycle تولید شده که برخلاف سایر دوچرخه‌های موجود در بازار باید علاوه بر پا با دست هم با آن پدال زد. البته اگر می‌توانید به نگاه متعجب دیگران در حین سواری با چنین دوچرخه‌ای توجه نکنید و اصولا این مسئله برایتان اهمیت نداشته باشد، آنگاه می‌توانید از قابلیت‌های این دوچرخه بهره ببرید. همچنین اگر از آن دسته افرادی هستید که فکر می‌کنید دوچرخه سواری ورزشی نیست که علاوه بر پایین تنه، بخش بالا تنه را هم درگیر کند، ممکن است با Twicycle نظرتان کاملا تغییر یابد.

کار با این دوچرخه هنگامی جالب می‌شود که هم دست‌ها و هم پاهایتان درگیر شود. مسلما هنگام استفاده از Twicycle باید به طور مداوم به نفس نفس بیفتید. فرمان این دوچرخه خاص نیز به مجموعه‌ای از چند دنده مختص به خود مجهز شده است.

تیم سازنده این دوچرخه می‌گوید: «Twicycle به منظور درگیر کردن کامل بدن برای دوچرخه سواری‌ تولید شده و تا به امروز در این زمینه محصولی با خوش قیمتی Twicycle در بازار یافت نمی‌شود. این محصول از یک ایده اولیه به یک طرح کاملا کاربردی مبدل شده و جالب این است که همه این کارها تنها در چند ماه رخ داده‌اند.»

درحالیکه شاید شما دوچرخه‌های معمول را مورد استفاده قرار دهید که فقط پاهای شما را در هنگام سواری درگیر می‌کند، اما Twicycle شما را مجبور به استفاده از دستانتان نمی‌کند. شما می‌توانید فقط با پاهای خود دوچرخه را حرکت دهید یا از دست‌هایتان برای این منظور بهره ببرید. 

البته باید این نکته توجه داشته باشید که ساختار این دوچرخه باعث نخواهد شد که بیشتر در معرض برخورد با موانع یا تصادف قرار گیرید. تیم سازنده Twicycleاعلام کرده :«این وسیله یک دوچرخه برای جاده‌ها است، بنابراین توصیه نمی‌کنیم که از آن خارج از جاده استفاده کنید. ما قصد دارید تا بر روی مدل کوهستان این دوچرخه نیز کار کنیم تا در آینده محصولی که بتوان با آن در کوه هم سواری کرد را تولید کنیم.» در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این دوچرخه را مشاهده کنید.

TWICYCLE

آیا برای مرحله بعدی دوچرخه سواری آماده‌اید؟ شاید شما هم باید دوچرخه Twicycle را امتحان کنید. نظر شما در مورد این محصول چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات