تماشا کنید: ثبت ویدیویی استثنایی از بالای آبشار ۸۰۰ متری توسط یک پهپاد

شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴
مطالعه 1 دقیقه
ظهور پهپادها باعث شده تا افراد ماجراجو، موفق به ثبت ویدیوهای اعجاب‌انگیزی شوند که پیش از این امکان ثبت آن‌ها وجود نداشت. یکی از آخرین ویدیوهای ثبت شده مربوط به آبشار Anel در کشور ونزوئلا است که در ادامه می‌توانید آن را به نظاره بنشینید. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ظهور پهپادها باعث شده تا افرادی که به طبیعت‌گردی علاقه داشته و ماجراجویی می‌کنند، قادر به ثبت ویدیو‌های خارق‌العاده‌ای باشند. شاید پیش از این ثبت چنین تصاویری نیازمند در اختیار داشتن تجهیزات بسیار زیادی نظیر هلیکوپتر و دوربین‌های قدرتمند بود که البته با توجه به حجم پرنده‌ای نظیر هلیکوپتر، امکان تصویربرداری در مناطقی که خطر بالایی وجود داشت، نبود. اما پهپادها این مشکل را برطرف کرده‌اند؛ بطوریکه با استفاده از آن‌ها می‌توان تصاویری را از بالای توربین‌های بادی گرفت که پره‌های غول آسای آن امکان مانور در نزدیکی آن را غیرممکن می‌کند.

از جمله‌ی آخرین تصاویر خارق‌العاده‌ی ثبت شده توسط پهپادها، می‌توان به ویدیویی اشاره کرد که از فراز یک آبشار در کشور ونزوئلا ثبت شده است. این آبشار Salto Angel‌ نام دارد. شاید تاکنون نامی از این آبشار نشینده باشید یا این آبشار در مقایسه با نیاگارا بسیار ناشناخته باشد؛ اما باید به این نکته اشاره کرد که سالتو آنجل در زمره‌ی مرتفع‌ترین آبشارهای موجود در جهان قرار دارد. براساس اطلاعات ارائه شده، ارتفاع این آبشار بیش از ۷۹۲ متر است.

در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده از آبشار سانتو آنجلو را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو با کیفیت 720p | دانلود ویدیو با کیفیت 360p

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات