سال نو مبارک

شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
سال نو می‌شود، زمین نفسی دوباره می‌کشد، شکوفه‌ها لبخند می‌زنند و پرنده‌‌ها به آشیانه باز می‌گردند و در این رویش سبز، زندگی جریان می‌یابد. یک سال دیگر افتخار آن را داشتیم تا برایتان بنویسیم. سال نو مبارک!
تبلیغات

با رسیدن بهار، طبیعت ردای سبز بر تن می‌کند. چکاوک‌ها، هزار دستان و قمریان، نغمه‌ها و سرودهای فرح‌بخش و تازه سر می‌دهند و انسان‌ها را به مهرورزی، گره‌گشایی و هم‌گرایی فرا می‌خوانند. بهار، پیام‌آور عشق و رویش است و موسم سرور و آشتی و به همین خاطر خواستنی است و با آمدنش دل‌ها سرشار از سرور شده و جان‌ها معرفت می‌یابد. نزدیک به شش سال است که افتخار همراهی شما عزیزان را داریم. یک‌سال دیگر پذیرای حضور گرم و مجازی‌تان شدیم و چه افتخاری از این برتر و بالاتر. در سال ۹۴ تمام تلاش خود را بکار گرفتیم تا کیفیت و تنوع محتوای زومیت را افزایش دهیم و سرویس‌های تازه‌ای را ارائه کنیم.

در سال ۹۴ بالاخره موفق شدیم تا به نرم‌افزار اختصاصی زومیت که با همت تیم خبره‌ی شرکت ایده پژوهان آویژه تولید شد مهاجرت کنیم. این مهاجرتِ پر دردسر، فرجامی خوش داشت و به موجب آن توسعه‌ی قابلیت‌های زومیت با سرعت بیشتری انجام شد و سرعت دسترسی به بخش‌های مختلف زومیت نیز افزایش یافت. هنوز فهرست بلند بالایی از امکانات و بهینه‌ سازی‌ها در جریان توسعه است که به مرور ارائه خواهند شد. در سال ۹۴ تمرکز بر بخش محتوای ویدیویی بیشتر شد و در سال ۹۵ این موضوع با قوت و جدیت بیشتری دنبال خواهد شد. زومیت از روز اول تولدش در وب فارسی، بخش خودرو را در فهرست مطالب خود داشت، اما از نمایشگاه ژنو ۲۰۱۶، این بخش با جدیت بیشتری دنبال شد و در سال جدید نیز محتوای متنوع‌تری از این حوزه را پوشش خواهیم داد.

یک سال و نیم پیش وب‌سایت زومجی را در حوزه‌ی بازی و سرگرمی راه‌اندازی کردیم و به همت تیم تحریریه‌ی خبره‌ی زومجی موفق شدیم در این زمان به پربازدیدترین و تاثیرگذارترین رسانه‌ی حوزه‌ی بازی تبدیل شویم. زومجی با بیش از ۵۰ هزار نفر بازدید کننده در روز و با رتبه‌ی الکسای ۳۱۲، نه‌تنها پرمخاطب‌ترین مجله‌ی اینترنتی فعال در حوزه‌ی بازی است، بلکه از بسیاری از رسانه‌های فعال در حوزه‌ی فناوری نیز محبوب‌تر است.

سال ۹۴ وب‌سایت دیگری با نام کجارو را برای پوشش رویدادهای مرتبط با گردشگری راه‌اندازی کردیم تا کاربران را با نقاط دیدنی مختلف دنیا آشنا کرده و به معرفی مقاصد گردشگری و ارائه‌ی اطلاعاتی که برای سفر به این اماکن، باید بدانند، پرداختیم. کجارو جزء معدود وب‌سایت‌های حوزه‌ی گردشگری کشور به حساب می‌آید که خود تولیدکننده‌ی محتوا است. کجارو در سال ۹۵ سرویس‌های جدیدی را راه‌اندازی خواهد کرد که برای شکل‌گیری آن‌های بیش از ۱۰ ماه تلاش شده است.

براساس آمار Google Analytics زومیت در سال ۹۴ آمار و ارقام خیره‌کننده‌ای را رقم زده است. زومیت پذیرای بیش از ۴۵ میلیون نفر (دقیق: ۴۵,۶۹۶،۴۶۵) بازدید‌کننده بوده است. تعداد صفحات بازدید شده در سال ۹۴ نیز به عدد شگفت‌انگیز ۱۱۴,۴۲۲,۸۴۱ صفحه رسیده است. زومیت از نگاه الکسا، پنجاه و یکمین وب‌سایت پربازدید در ایران است.

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید جم، بر همه‌ی ایرانیان پاک پندار، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد. سخاوت، سیانت، سربلندی، سروری، سرافرازی و سلامتی که بهترین هفت سین زندگی است را توامان با عاقبت بخیری برای شما و خانواده محترمتان از خداوند منان آرزومندیم.

سال نو مبارک!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات