رومو، تلفن هوشمندی که به ربات تبدیل می‌شود

سه‌شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۹
مطالعه 3 دقیقه
رومو، تلفن هوشمند رباتیک که به نوعی دانش آموز شما است، شما می‌آموزید رومو هم همراه با شما اطلاعات بیشتری به دست می‌آورد.
تبلیغات

با رومو، تلفن هوشمند رباتیک  آشنا شوید. رباتی که به نوعی دانش آموز شما است، شما می‌آموزید و رومو هم همراه با شما اطلاعات بیشتری به دست می‌آورد. هر چقدر بیشتر با آن سروکله بزنید، چیزهای بیشتری به او آموخته‌اید. رومو، روباتی کوچک و دوست داشتنی است که می‌توان آن را از راه دور به کمک کامپیوتر مجهز به وای فای و دستگاه‌های iOS  کنترل کرد.

هنگامی که در سفر هستید  با استفاده از رومو از حال کودکان، همکاران و حتی حیوانات خانگی خود مطلع شوید. البته حتماً لازم نیست به مسافرت بروید، حتی از اتاق کناری هم می‌توان از اوضاع و احوال دیگر اعضای خانواده با خبر شد. رومو اینجاست و سعی دارد سطحی بالاتر از چت‌های ویدیویی را در اختیار شما قرار دهد.

رومو، تلفن هوشمند رباتیک

اما چه دستگاه‌هایی قابل اتصال به این روبات بوده و با چه دستگاه‌هایی می‌توان آن را کنترل کرد:

اتصال: آی‌پاد تاچ، آیفون

کنترل: آیفون 4، 4s و 5- آی‌پد 1 و 2- آی‌پد رتینا- آیپد مینی- آی‌پاد تاچ نسل چهارم و پنجم و هر کامپیوتر و لپ‌تاپی که مجهز به آخرین نسخه‌ی مرورگر کروم باشد. برای کنترل رومو از هر نقطه‌ی جهان تنها کافی است  داک آیفون 4s را در اختیار داشته باشید.

رومو

 گروه سازنده‌ی این روبات 4 ماه دیوانه کننده را پشت سر نهادند تا حدود 2000 رومو را به صورت دستی آماده کنند. اولین گروه صدتایی این محصول در کریسمس عرضه شد. آنها امیدوارند  با کمک کیک استارتر و جلب سرمایه‌ی لازم، نسل بعدی این روبات را با امکانات بیشتر به بازار عرضه کنند.

ساخت رومو به صورت دستی

آنها معتقدند رومو در وضعیت فعلی یک روبات عالی است که از عهده هر کاری برمی‌آید ولی برای بالاتر بردن سطح توانایی‌های این روبات، لازم است برنامه‌های نرم افزاری آن توسعه یافته و به سطح بالاتری ارتقا یابد، از این رو در صددند با کسب سرمایه لازم اهداف بعدی خود را به مرحله‌ی اجرا درآورند. این گونه که مشخص است روموی فعلی یک آقاست، اما گروه در نظر دارد نسخه‌ی مؤنث این روبات را نیز تحت عنوان جولیا عرضه کند.

رومو

در نهایت با کمک این روبات هوشمند می‌توان از راه دور اوضاع را تحت کنترل داشت، به تکالیف فرزندان رسیدگی کرد، به آنها شب بخیر گفت و البته سر بسر دوستان و آشنایان نهاد.

رومو
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات