مونوپاد مک‌بوک، عجیب‌ترین وسیله برای عکاسی سلفی

شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶
مطالعه 3 دقیقه
دو طراح اقدام به‌ساخت مونوپادی برای نگهداری مک‌بوک کرده‌اند تا کاربران از طریق مک‌بوک‌هایشان بتوانند تصاویر سلفی بگیرند که البته چندان طرح کاربردی و جالبی به‌نظر نمی‌رسد.
تبلیغات

 مونوپاد یا همان پایه‌هایی که برای عکاسی سلفی استفاده می‌شود در کل ظاهر چندان مناسبی ندارند و البته عکاسی از طریق آن‌ها نیز چندان زیبا نیست؛ اما تصاویری که می‌توان با استفاده از مونوپاد ثبت کرد جالب هستند و همین دلیلی شده تا کاربران به‌سراغ این پایه‌ها بروند. مونوپاد‌ها اغلب برای عکاسی سلفی از طریق تلفن‌های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرند، ولی اخیرا دو هنرمند اقدام به‌ایجاد طرح جدیدی کرده‌اند که امیدواریم در سطح همین طرح باقی بماند.

سلفی با MacBook

چندی پیش Huffington Post تصاویری را منتشر کرد که بسیار عجیب بودند. طرح اولیه آنها توسط Art404 که هنرمندان آن John Yiyi و Tom Galle هستند ارائه شده است و آنها سعی کرده‌اند تا مونوپاد‌ها را برای عکاسی سلفی از طریق سایر وسایل الکترونیکی نیز آماده کنند. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید این مونوپاد‌ها قادر هستند تا مک‌بوک را نگهداری کنند تا کاربر بتواند از طریق مک‌بوک تصویر سلفی بگیرد. این تصاویر در سطح شهر نیویورک و پارک‌های این کشور ثبت شده‌اند که همگی این مکان‌ها نیز بخش‌های پرجمعیتی هستند.

سلفی با MacBook
سلفی با MacBook

این طرح چندان جالب نیست و حتی نویسنده‌ی منبع خبر آن را احمقانه توصیف کرده است و انتظار دارد که در سطح یک پروژه‌ی هنری باقی بماند. البته چندان هم بیراه نگفته است. نگهداشتن یک مک‌بوک و مونوپاد در آسمان برای سلفی گرفتن چندان کار ساده‌ای نیست و وزنی نسبتا زیادی نسبت به‌تلفن‌های هوشمند خواهد داشت و همان‌طور که در تصاویر معلوم است باید از دو دست برای نگهداشتن این مونوپاد استفاده کرد.

سلفی با MacBook
سلفی با MacBook

نظر شما در خصوص این مونوپاد چیست؟ برای آشنایی بیشتر با این موتوپاد می‌توانید به سایت macbookselfiestick.com مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات