جی‌کی رولینگ داستان جدیدی از هری‌پاتر را منتشر کرد

چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
جی‌کی رولینگ نویسنده، سری کتاب‌های هری‌پاتر، کتاب داستان جدیدی را منتشر کرده است. این اولین کتابی است که در آن کارکتر اصلی داستان نقش یک انسان بالغ را بازی می‌کند.
تبلیغات

داستان جدید هری‌پاتر در واقع آخرین بخش از سری داستان‌های Quidditch World Cup است. ظاهرا در این داستان هری پاتر ۳۴ ساله است و داستان به همراه همسر و دوستان نزدیکش پیش می‌رود.

هنوز اطلاعات زیادی درباره کتاب جدید جی‌کی رولینگ در دست نیست، اما گفته می‌شود این نویسنده‌ی مشهور فعلا برنامه‌ای برای نگارش داستان جدیدی از پاتر  ندارد.

داستان جدید هری‌پاتر از طریق وب‌سایت پاترمور در اختیار علاقمندان قرار گرفته است. آنقدر تقاضا برای تهیه این کتاب بالاست که وب‌سایت مذکور با مشکلاتی برای سرویس‌دهی به علاقه‌مندان روبرو شده است.

جی کی رولینگ زادهٔ ۳۱ ژوئیه ۱۹۶۵، نویسنده سری کتاب‌های داستان هری پاتر به زبان انگلیسی است. کتاب‌های هری پاتر شهرت جهانی پیدا کردند و جوایز بسیاری را به خود اختصاص دادند. هری پاتر به ۶۵ زبان و به طور تقریبی در ۴۰۰ میلیون نسخه منتشر شده‌ است. کتاب‌های افسانه‌ای هری پاتر از پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخ بشر بوده‌اند. در سال ۲۰۰۷ فهرست ثروتمندان ساندی تایمز میزان ثروت رولینگ را به ۴۵۴ میلیون پوند (۱٫۰۷ میلیارد دلار) تخمین زد و در بین پولدارترین زنان انگلیس رولینگ را در رده ۱۳جدول قرار داد. فوربس رولینگ را در رده چهل و هشتمین شخصیت معروف در سال ۲۰۰۷ معرفی کرد. او در حال حاضر فعالیت‌های انسان دوستانه و خیرخواهانه بسیاری را به عهده گرفته و پشتیبانی می‌کند.

آیا شما داستان‌های هری پاتر را مطالعه کرده‌اید؟ نظر شما در باره آن‌ها چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات