کوکاکولا با تولید 16 درپوش جدید، به بطری‌های خالی نوشابه زندگی دوباره بخشید!

یک‌شنبه ۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
حتما تا کنون در مورد فواید بازیافت و اثرات مثبت آن روی محیط زیست و در نهایت حفظ بقاء بشر مطالب متعددی خوانده یا شنیده‌اید. بی‌شک بشر با تولید بی رویه موادی که تجزیه آنها در طبیعت نه سال‌ها بلکه قرن‌ها به طور می‌انجامد خیانتی بس عظیم به منزلگاه خود یعنی کره زمین نموده، اما اکنون شرکت کوکاکولا در راه بهبود این وضعیت گام‌هایی برداشته که در ادامه با شما به بررسی آن می‌پردازیم.
تبلیغات

شرکت کوکاکولا و آژانس تبلیغاتی Ogilvy & Mather دست به همکاری مشترک زده و کمپینی تحت عنوان «زندگی دوباره» (Second Lives) را راه‌اندازی کرده‌اند. اکنون این کمپین 16 درپوش مفید و کارآمد قرمز رنگ را تولید کرده که بطری‌های یک بار مصرف این نوشیدنی را مجددا به وسایلی کارآمد و مورد نیاز مبدل نموده‌اند. این کمپین در نظر داشت با کمی ابداع و نوآوری مواد بازیافتی را مورد استفاده قرار داده و از این رهگذر به بقاء محیط زیست یاری رساند.

این درپوش‌های بطری‌ جالب توجه در اشکال مختلف و با کاربردهای گوناگون طراحی شده‌اند تا جای خالی نوشابه را به لامپ، قلم نقاشی، محفظه اسپری، مدادتراش، جای مایع ظرفشویی و دیگر ابزارها و وسائل مفید تبدیل کنند. گراهام فینک مسئول خلاق شرکت تبلیغاتی چینی پیرامون ایده نهفته در پس این طرح چنین توضیح می‌دهد: «ما ابزارهایی جالب توجه را با استفاده از بطری‌های پلاستیکی کوکاکولا خلق کردیم و با این کار دقایقی سرشار از شادی را به زندگی انسان وارد نمودیم.» این کمپین دوستدار محیط زیست در ویتنام تأسیس شده است.

دانلود ویدئو

با بهره گیری از خلاقیت این کمپین و دلیل خوبی که پشت آن است، یعنی کمک به حفظ و حراست محیط زیست، شاید به راحتی به یکی از بهترین کمپین‌های مرتبط با کوکاکولا تبدیل شود که تا کنون پا به عرصه وجود گذاشته‌اند. لازم است یادآوری کنم که دیدن ویدئوی مربوط را فراموش نکنید چرا که مصارف متعدد این درپوش‌ها را به اختصار نشان می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات