تماشاگران برزیلی می‌توانند برخی از مسابقات را در تلویزیون 4K خیابانی تماشا کنند

چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴
مطالعه 1 دقیقه
همانطور که پیش‌تر در زومیت خواندید، سونی برخی از بازی‌های جام‌جهانی فوتبال را با رزولوشن 4K فیلم‌برداری کرده و در اختیار تماشاگران قرار خواهد داد.
تبلیغات

همانطور که پیش‌تر در زومیت خواندید، سونی برخی از بازی‌های جام‌جهانی فوتبال را با رزولوشن 4K فیلم‌برداری کرده و در اختیار تماشاگران قرار خواهد داد. اما به‌نظر می‌رسد استفاده از رزولوشن 4K به همین جا ختم نمی‌شود و دوست‌داران فوتبال که راه برزیل را در پیش گرفته‌اند می‌توانند از امکان تماشای فوتبال در صفحات‌نمایش با رزولوشن 4K بهره‌مند شوند، چراکه برخی از بازی‌ها در محیط شهری بوسیله‌ی تلویزیون 4K نمایش داده خواهkد شد.

همانطور که گفتیم برخی از بازی‌ها در تلویزیون‌ عظیم‌الجثه‌ی تعبیه شده در سطح ریودوژانیرو با رزولوشن 4K برای عموم نمایش داده خواهد شد. براساس اخبار منتشر شده کمپانی برزیلی Globo با همکاری سونی درصدد پخش برخی از بازی‌ها با رزولوشن 4K در سطح شهرها است. بازی‌های پخش شده شامل یکی از دیدارهای دور دوم، یک چهارم نهایی و دیدار فینال می‌شود. این دیدارها با استفاده از یک تلویزیون 65 اینچی که در محله‌ی Jardim Botanico ریودوژانیرو تعبیه خواهد شد، برای عموم به نمایش در خواهد آمد.

این اولین باری نیست که برای نمایش محتوای زنده از تلویزیون‌هایی با رزولوشن 4K استفاده می‌شود، چراکه پیش از این نیز در جریان برگزاری جام کنفدراسیون‌ها از چنین امکاناتی برای پخش برخی از بازی‌های بهره گرفته شده بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات