زومیت و گذر از ۱۰ هزارمین پست، همزمان با نوروز باستانی

پنج‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۶:۱۱
مطالعه 5 دقیقه
در طول سال ۹۲ از گوشه و کنار دنیا خبرهای فناوری را رصد کردیم و با زبان شیرینی پارسی در اختیار گذاشتیم. زیر ذره‌بین زومیت محصولات روز تکنولوژیکی را مورد بررسی جامع و کامل قرار دادیم. مقالات آموزشی متنوعی برایتان تدارک دیدیم و در نهایت ‌با تکیه بر دانش نویسندگانمان اختصاصی‌های زومیت را عرضه داشتیم  تا همزمان با نوروز باستانی، گذر از ۱۰ هزارمین پست را در کنار شما جشن بگیریم. در این پست ضمن تبریک سال نو، نگاهی به عملکرد زومیت در سال 9۲ خواهیم داشت و در پایان از تمامی تلاشگران زومیت تقدیر خواهیم کرد. با ما همراه باشید.
تبلیغات

صدای پای بهار در گوش زمستان پیچید که پایان همیشه پایان نیست. شروع است، شروع دیگر؛ پا به پای طبیعت ما نیز شروعی دیگر خواهیم داشت برای دوباره ساختن؛ دوباره با هم بودن. باعث افتخار ما است که عرض شادباش و تبریکمان، زودتر از نسیم روح‌بخش نوروز خدمتتان شرفیاب شود. یک‌‌سال عاشقانه در خدمتتان بودیم. یک‌سال پذیرای حضور گرمتان (هرچند مجازی) شدیم و چه افتخاری از این برتر و بالاتر. آنچه که در توان زومیت بود در سال ۹۲ خدمتتان عرضه گردید. اعضاء تیم زومیت برای باورهایشان، برای لذت و عشقشان و برای گرمای وجود شما اینچنین نوشتند.

در آستانه نوروز با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد؛ برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد؛ سالی دیگر گذشت و چه نیک گذشت.  سال ۹۲ برای زومیت تجلی‌گاه اراده گروهی از جوانان سخت‌کوش، هنرمند، متخصص و با دانش این مرز و بوم بود که از پیش‌بینی‌ها فراتر رفتند و آمار خیره‌کننده‌ای در رسانه، از خود به جای گذاشتند. براساس آمار Google Analytics زومیت در سال ۹۲ پذیرای 14,529,194 بازدید‌کننده بوده که رشد ۱۲۹ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است. تعداد صفحات بازدید شده در سال ۹۲ نیز به 62,121,548 صفحه رسیده است که نسبت به سال گذشته ۳۱۵ درصد رشد داشته است.

Zoomit Report

مرورگر کروم انتخاب اول کاربران زومیت در سال 91 بوده و 42% از کاربران با این مرورگر از زومیت بازدید نموده‌اند؛ پس از آن فایرفاکس با 30%، اینترنت اکسپلور با 10%، سافاری با 6% و اپرا با 3% در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

همزمان با شروع سال ۹۳، زومیت توانست از رقم خیره‌کننده ۱۰ هزارمین پست نیز عبور کند و به کلوب ده هزارتایی‌های رسانه کشور بپیوندد. تمامی این موفقیت‌ها باعث گردید که بیشتر از گذشته وامدار شما خوانندگان وفادار زومیت گردیم؛ چرا که بیش از سال‌های دیگر در کنارمان حضور داشتید. تک ‌به تک نظرهایتان را خواندیم و آن را سرمه چشمانمان قرار دادیم. بی‌شک زومیت در سال جدید با ایده‌های جدید و امکانات بیشتر در خدمت شما خواهد بود.

خرسندیم که اعلام کنیم که زومیت در سال جدید با تمرکز بیشتر و جامع‌تر بر روی دنیای هیجان انگیز آی‌تی و تکنولوژی، در دفتر جدید خود در تهران مستقر خواهد شد که این امکان را فراهم می‌کند تا توسعه خدمات این رسانه با شتاب بیشتر و کیفیت بالاتری دنبال شود. همکاری هر چه بیشتر با تولید‌کنندگان، توزیع‌کنندگان محصولات تکنولوژی، توسعه‌دهندگان نرم‌افزار و وب و رسانه‌های معتبر داخلی و خارجی، برگزاری مسابقات مرتبط با جهان تکنولوژی، برگزاری سمینارها و همایش‌ها با حضور بزرگان آی‌تی ایران، تولید پادکست‌های ویژه با حضور گروه تحریریه و... از دیگر اهدافی است که پایه و بنای آن در سال ۹۳ در زومیت کلید خواهد خورد.

همچنین به‌مناسبت عبور از مرز ۱۰ هزارمین پست لازم می‌دانیم از تمامی کسانی که در سه سال اخیر برای پیشرفت زومیت قلم فرساییدند و تلاشی اثرگذار بر جای گذاشتند تقدیر و تشکر کنیم. از جوانانی که با کمترین چشم‌داشت و فقط برای عشق به شما تلاشی بی ‌پایان به‌کار گرفتند تا تمامی لحظه‌هایتان را به تکنولوژی گره بزنند.

ستاره بختتان بالا، سپیده صبحتان تابناک، سایه عمرتان بلند، ساز زندگیتان کوک، سرزمین دلتان سبز. ایام به‌کام

masoud-yousefnejad-2
shahab-shahvazian
arman-vali
siamak-ahadi
majid-khanifar
vahid-dayyani
hossein-khalilisafa
masoud-amoozgar
m.hossein-malek
maryam-aslani-2

این‌ها آخرین سطور دفترمان در سال ۹۲ است. جمله‌های یادگاری فراموشتان نشود. نظرات ارزشمند خود را در باره عملکرد زومیت طی سال اخیر از ما دریغ نفرمایید.

سال نو مبارک!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات