هنر خوابیدن به سبک گربه‌ای!

دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
هر کسی که از یک گربه در منزل نگهداری می‌کند قطعا از عادات خواب عجیب و غریب این موجود دوست داشتنی مطلع است. گربه‌ها هر زمان و در هر جایی که دوست داشته باشند به عالم رویاها سفر می‌کنند، فارغ از اینکه چه مناظر جالب و خنده‌داری برای صاحبان‌شان فراهم کرده‌اند.
تبلیغات

حقایق جالبی در مورد خواب گربه‌ها وجود دارد از آن جمله اینکه گربه‌ها در طول روز 16 ساعت می‌خوابند، یعنی یک گربه 9 ساله 6 سال از عمرش را در خواب می‌گذراند. این موجودات پشمالو هر زمان که دوست داشته باشند از خواب برخاسته و حتی در عالم رویا هم هوشیار بوده و از حوادث دور و بر خود به خوبی اطلاع دارند.

صرفنظر از مدت زمان خواب، گربه‌ها استعداد عجیبی در یافتن مکان‌های عجیب و موقعیت‌های مضحک برای خوابیدن دارند. به هر حال خواسته یا ناخواسته این موجودات بانمک بخشی از زندگی بسیاری از انسان‌های این کره شده و با شیطنت‌های گاه و بی‌گاه خود موجبات شادی و نشاط ما انسان‌ها را فراهم می‌آورند. در ادامه مجموعه تصاویری را برای شما عزیزان انتخاب کرده‌ایم که از مکان‌ها و لحظات عجیب و غریب و غیر متعارف خوابیدن گربه‌ها تهیه شده است. امیدواریم با دیدن این تصاویر خنده بر لب‌های‌تان نشسته و لذت ببرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات