لکسار با عرضه‌ی دو محصول DDR4 وارد بازار حافظه رم شد

شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
شرکت لکسار دو حافظه‌ی رم DDR4 برای کامپیوترهای شخصی همراه و رومیزی معرفی کرد که ورود رسمی این شرکت را به بازار DRAM نشان می‌دهد.
تبلیغات

لکسار (Lexar) در سال گذشته با عرضه‌ی انواع حافظه‌ ذخیره‌سازی SSD سهم خود از بازار را به میزان قابل‌توجهی افزایش داد. شرکت اکنون با عرضه‌ی چند محصول جدید، ورود رسمی به بازار DRAM را نیز اعلام کرد. محصولات جدید با کارایی و قدرت بالا معرفی شدند که برای کامپیوترهای شخصی لپ تاپ و رومیزی به دست کاربران می‌رسند. حافظه‌های Lexar DDR4-2666 SOFIMM Laptop Mempry و Lexar DDR4-2666 UDIMM Desktop Memory محصولات جدید لکسار هستند که با توجه به‌نام‌شان، سرعت 2666MT/s را به کاربر ارائه می‌کنند. افزایش سرعتی که با استفاده از حافظه‌های جدید تجربه می‌شود، در بخش‌های گوناگونی همچون بارگذاری سیستم‌عامل، پاسخگویی به دستورها،‌ بارگذاری سریع اپلیکیشن‌ها و استفاده‌ی کلی از کامپیوتر شخصی، محسوس خواهد بود.

حافظه‌های رم جدید شرکت لکسار، طراحی متمرکز بر ولتاژ پایین ۱/۲ ولتی دارند که پایداری آن‌ها را هم در کاربردهای طولانی و سنگین بیشتر می‌کند. کارشناسان می‌گویند همین قابلیت‌ها، لکسار را برای انواع کاربران، خصوصا در شرایط کنونی و افزایش تمایل به کار کردن در خانه، به انتخابی مناسب تبدیل می‌کند. لکسار با توجه به سابقه و تجربه‌ی طولانی که در نوآوری و عرضه‌ی محصولات جدید دارد، تا پایان سال جاری باز هم حافظه‌های بیشتری را به بازار عرضه خواهد کرد تا ورود اولیه‌ی قدرتمندی به بازار DRAM داشته باشد.

حافظه رم لکسار / Lexar DRAM
حافظه رم لکسار / Lexar DRAM
حافظه رم لکسار / Lexar DRAM
حافظه رم لکسار / Lexar DRAM
حافظه رم لکسار / Lexar DRAM
حافظه رم لکسار / Lexar DRAM
حافظه رم لکسار / Lexar DRAM
حافظه رم لکسار / Lexar DRAM

مایک چن، مدیر کل لکسار درباره‌ی ورود شرکتش به بازار DRAM می‌گوید:

ما از معرفی و عرضه‌ی DRAM در خانواده‌ی محصولات خود، شگفت‌زده هستیم. ما با تکیه بر سابقه و محصولات متنوعی که در بازار کارت حافظه و درایو USB داشته‌ایم، وارد بازار DRAM شدیم. محصولات جدید، با دستاوردهای قبلی در بازار اس اس دیترکیب می‌شوند تا مجموعه‌ای کامل از راهکارهای با کیفیت و بهره‌وری بالا به کاربران عرضه شود که وظایفی همچون انتقال فایل از کامپیوتر به دوربین یا بالعکس را به‌خوبی مدیریت کند. در دورانی که دورکاری و یادگیری مجازی در مسیر رشد و افزایش کاربر قرار دارد، ما تصمیم داریم تا محصولاتی با کیفیت و کارایی عالی عرضه کنیم تا شما بتوانید یک اتاق کار هوشمند یا کلاس هوشمند با بهترین تجربه‌ی کاربری داشته باشید. لکسار تلاش می‌کند تا محصولات DRAM را روزبه‌روز توسعه دهد. مدل‌های حرفه‌ای بیشتر تا پایان سال جاری معرفی و عرضه می‌شوند.

نسخه‌ی چهار گیگابایتی حافظه‌ی DDR4-2666 SODIMM Laptop Memory در ماه جاری با قیمت ۱۹/۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد. نسخه‌های هشت و ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی به ترتیب برچسب قیمت ۲۹/۹۹ و ۶۴/۹۹ و ۱۵۹/۹۹ دلار خواهند داشت. حافظه‌ی Lexar DDR4-2666 UDIMM Desktop Memory هم در نسخه‌ی پایه با هشت گیگابایت ظرفیت، قیمت ۳۲/۹۹ دلار دارد و نسخه‌های ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی با قیمت ۶۴/۹۹ و ۱۴۹/۹۹ دلار فروخته می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات