شناسه سه مک جدید در آستانه مراسم WWDC 2023 اپل رؤیت شد

دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
آیمک ۲۴ اینچی M1 - طراحی
شناسه‌ی سه کامپیوتر اپل در فایل پیکربندی Find My رؤیت شده است. این کامپیوترها احتمالاً در WWDC معرفی خواهند شد.
تبلیغات

شناسه‌ی سه مدل مک جدید در جدیدترین نسخه از فایل پیکربندی Find My رؤیت شده تا احتمال رونمایی آن‌ها در کنفرانس ۱۵ خرداد اپل قوت بگیرد. اپل پیش‌تر تأیید کرده است که در تاریخ یادشده کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان (WWDC) را برگزار می‌کند.

مک‌رومرز می‌گوید Mac14,8 و Mac14,13 و Mac14,14 شناسه‌های جدید هستند. به احتمال زیاد هر سه‌ی این‌ها سیستم‌های دسکتاپ هستند و کاربر نیازی به مکان‌یابی آن‌ها ازطریق سرویس Find My‌ ندارد.

فعلاً مشخص نیست که شناسه‌های یادشده به کدام‌ مدل از کامپیوترهای اپل اشاره دارند. اپل پیش‌تر از شناسه‌هایی مثل MacBookAir10,1 استفاده می‌کرد، اما امروزه شناسه‌های مبهم‌تری را مورد استفاده قرار می‌دهد.

مدت‌ها است که در انتظار رونمایی نسل جدید مک پرو با پردازنده‌ی اپل سیلیکون هستیم. درحالی‌که شناسه‌های جدید ممکن است به مک پرو اشاره کنند، مارک گرمن معتقد است که مک پرو ۲۰۲۳ در کنفرانس WWDC حضور پیدا نخواهد کرد.

گرمن که سابقه‌ی بسیار خوبی در افشای اطلاعات دقیق از اپل دارد، می‌گوید مک استودیو تا زمان رونمایی تراشه‌های سری M3 به‌روزرسانی نمی‌شود. بعید است اپل این تراشه‌ها را در WWDC معرفی کند. اپل کامپیوتر مک مینی را چند ماه پیش به‌روزرسانی کرد، در همین راستا انتظار داریم WWDC محفل رونمایی نسل جدید آی‌مک باشد.

سه شناسه‌ی متفاوت لزوماً به سه محصول اشاره نمی‌کنند. پیش‌تر دیده‌ایم که مدل‌های مختلف مک مینی با پردازنده‌های مختلف، شناسه‌ی متفاوت داشتند. بدین ترتیب ممکن است هر سه شناسه‌ی رؤيت‌شده در Find My به تنها یک محصول اشاره کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات