سرفیس بوک 3 با متوقف ساختن گلوله، جان یک فرد را نجات داد

چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
کاربری در توییتر تصویری منتشر کرد و مدعی شد سرفیس بوک ۳ مایکروسافت با متوقف ساختن یک گلوله، جان او را نجات داده است. این ادعا حقیقی به‌ نظر می‌رسد.
تبلیغات

سرفیس بوک ۳ (Microsoft Surface Book 3) ضخیم‌ترین دستگاه قابل ‌حمل در بین محصولات خانواده‌ی سرفیس محسوب می‌شود که طراحی مدرن را با سخت‌افزار توانمند ترکیب می‌کند. گزارش‌های جدید می‌گویند ضخامت سرفیس بوک ۳ مایکروسافت به‌حدی است که می‌تواند جلوی گلوله را بگیرد.

۱۰ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۹ مهر ۱۳۹۹) توییتی جدید منتشر شد که در زمانی کوتاه شاهد وایرال شدنش بودیم. در این توییت تصویری از یک دستگاه سرفیس بوک ۳ دیده می‌شود که ظاهرا گلوله به آن برخورد کرده است. منتشرکننده‌ی توییت که آرون (Aaron) نام دارد، می‌گوید سرفیس بوک ۳ زندگی‌اش را نجات داده است.

سرفیس بوک ۳ / Surface Book 3 پس از متوقف ساختن گلوله

آرون اعلام کرد یک نفر در ساختمان محل زندگی‌اش گلوله‌ای شلیک کرد که از کف آپارتمان او رد شد و به سرفیس بوک ۳ برخورد کرد. باور کردن این داستان کمی سخت است؛ بااین‌حال اتفاقات عجیب‌تری نیز رخ می‌دهند. در نگاه اول رخ دادن چنین اتفاقی ممکن نیست؛ اما آرون برای اثبات ادعایش تصویری از تخت خود منتشر کرد.

تخت خواب کاربر Aaron پس از شلیک گلوله به سرفیس بوک ۳ / Surface Book 3

اینکه سرفیس بوک ۳ مایکروسافت واقعا توانسته باشد جلوی گلوله را بگیرد، چیزی است که از صحت آن مطمئن نیستیم؛ بااین‌حال اطمینان داریم بسیاری از دستگاه‌ها توانایی انجام چنین کاری ندارند.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی این خبر چیست؟ ادعای آرون را باور می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات