لنوو از IdeaPad 100S‌ با قیمت ۱۸۹ دلار رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
لنوو امروز و در جریان رویداد IFA 2015 از لپ‌تاپ پایین‌رده‌ی IdeaPad 100S‌ با مشخصات فنی قابل قبول و قیمت فوق‌العاده رونمایی کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

امروز شرکت لنوو از لپتاپ IdeaPad 100S‌ که دارای ویندوز ۱۰ نسخه Home است رونمایی کرد. این لپ‌تاپ مجهز به نمایشگر ۱۱.۶ اینچی با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸، پردازنده‌ی اتم Z3735F با ۲ گیگابایت رم است. دوربین ۰.۳ مگاپیکسلی هم در جلوی آن تعبیه شده است. نسخه ۱۱.۶ اینچی این لپ‌تاپ دارای حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی و رم ۲ گیگابایتی است؛ ولی لنوو نسخه‌ی ۱۴ اینچی این لپ‌تاپ را نیز با ۴ گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی SSD به بازار عرضه خواهد کرد. 

لنوو مدعی شده که این لپ‌تاپ تا ۸ ساعت نیاز کاربر را با باتری خود تامین خواهد کرد. از دیگر مشخصات این لپ‌تاپ می توان به ورودی کارت SD، وای فای، بلوتوث ۴، ۲ درگاه USB 2.0 و  HDMI‌ اشاره کرد. 

ideapad 100s 11 family 1

به نظر می رسد لنوو سیستم نام‌گذاری لپ‌تاپ‌های خود را هم تغیییر داده و حالا لپ‌تاپ‌های پایین‌رده‌ی خود را با سری ۱۰۰، میان‌رده‌ها را با سری ۳۰۰ و ۵۰۰ و لپ‌تاپ‌های بالا رده را با سری ۷۰۰ روانه‌ی بازار خواهد کرد.

ideapad 100s 11 white 01 1

نسخه‌ی ۱۱.۶ اینچی IdeaPad 100S‌ با قیمت ۱۸۹ دلار و نسخه‌ی ۱۴ اینچی نیز با قیمت ۲۵۹ دلار به بازار عرضه خواهند شد. همچنین لنوو نسخه‌ی دیگری از این لپ‌تاپ را مجهز به سیستم‌عامل کروم باقیمت ۱۷۹ دلار به فروش می‌رساند. نظر شما در مورد IdeaPad 100S‌ لنوو چیست؟

اخبار و مقالات مرتبط با IFA 2015 را دنبال کنید.

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات