برترین اپراتور تلفن همراه کشور از نظر کمی و کیفی کدام است؟

سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در تشریح فرایند ارزیابی اپراتورهای فعال در حوزه ICT گفت: به منظور حمایت از کاربران و اپراتورها و توسعه کیفی و کمی خدمات از طریق ایجاد فضای رقابتی سالم، ارزیابی و رتبه‌بندی اپراتورها به صورت سالانه، از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی انجام می‌شود. یک رتبه بندی نیز بر اساس کیفیت و کمیت خدمات انجام شده که در ادامه نتیجه آن را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی دکتر محمدعلی فرقانی افزود: در این ارزیابی اپراتورهای تلفن همراه با هفت معیار مدیریت و رهبری، منابع انسانی، نتایج کلیدی عملکرد، فرایندهای سازمانی، نتایج مشتری، نتایج جامعه و منابع و مشارکت با شاخصهای مختلف سنجیده میشوند.

وی افزود: براساس این شاخص‌ها در سال جاری، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل رتبه اول و شرکت ارتباطات سیار ایران رتبه دوم را در ارزیابی اپراتورهای شبکه سیار کسب کردند و در حوزه اپراتورهای شبکه تلفن ثابت نیز رتبه اول به شرکت مخابرات استان قم و رتبه دوم به شرکت مخابرات استان خراسان رضوی اختصاص یافت.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی درباره شاخص‌های ارزیابی اپراتورهای سرویس‌های فناوری اطلاعات اظهار کرد: اپراتورهای PAP و SAP نیز که رتبه‌های آنان در سومین جشنواره فاوا اعلام شد در چهار محور رضایتمندی کاربران و مشتریان با لحاظ نمودن کیفیت سرویس، قانون‌مداری و توسعه فرهنگ و ادبیات رگولاتوری، انجام تعهدات توسعه و اجرا و عملکرد شبکه مورد ارزیابی قرار میگیرند که بیشترین شاخص‌ها در این حوزه به رضایتمندی مشتریان اختصاص دارد.

از میان دارندگان پروانه SAP ، شرکت ارتباطات ماهواره‌ای سامان، شرکت پارس ارتباطات و شرکت آرین ماهواره و در میان دارندگان پروانه PAP، شرکت آریا رسانه تدبیر (شاتل)، شرکت پارسان لین ارتباطات و شرکت انتقال داده‌های آسیاتک به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را در ارزیابی اپراتورهای سرویس‌های فناوری اطلاعات کسب کردند.

نظر شما در رابطه با این رتبه بندی چیست؟ به نظر شما خدمات ایرانسل بهتر است یا همراه اول یا رایتل؟ از بین سرویس‌دهندگان اینترنتی کدامیک را برتر می‌داند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات