هواوی به خریداران نکسوس 6P و ساعت هوشمندش ۵۰ دلار تخفیف می‌دهد

سه‌شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸
مطالعه 1 دقیقه
پس از آغاز عرضه‌ی نکسوس ۶ پی توسط هواوی، این کمپانی چینی کمپینی را برای فروش راه‌اندازی کرده است. در این کمپین افرادی که اقدام به خرید ساعت هوشمند هواوی در کنار نکسوس ۶ پی کنند، از تخفیف این شرکت برای ساعت هوشمند بهره خواهند برد.
تبلیغات

بر اساس کمپینی که هواوی راه‌اندازی کرده، افرادی که اقدام به خرید ساعت هوشمند هواوی همراه با نکسوس ۶ پی این کمپانی کنند، می‌‌توانند از یک تخفیف ۵۰ دلاری برای ساعت هوشمند بهره ببرند. البته باید به این نکته اشاره کرد که این کمپین فقط برای خریداران آمریکایی راه‌اندازی شده است.

همانطور که اشاره کردیم امکان استفاده از این تخفیف فقط برای کاربرانی ممکن است که از طریق GetHuawei.com در داخل ایالات متحده اقدام به خرید ساعت هوشمند و نکسوس ۶ پی کنند. البته باید به نکته‌ی دیگری در مورد این تخفیف اشاره کرد و آن این است که نسخه‌ی طلایی این ساعت‌هوشمند شامل کمپین فروش هواوی نیست.

افرادی که تمایل دارند تا این گوشی‌هوشمند و ساعت‌هوشمند هواوی را خریداری کنند، می‌توانند با ورود به حساب کاربری خود در وب‌سایت فروش محصولات هواوی، نکسوس ۶ پی و ساعت هوشمند این کمپانی را خریداری کنند که در صورت انتخاب این دو گجت، تخفیف ۵۰ دلاری بصورت خودکار به فاکتور کاربر اضافه خواهد شد.

بر اساس گزارش هواوی، افرادی که این محصول را پیش خرید کنند، اوایل نیمه‌ی ماه آینده میلادی محصولات خریداری شده را دریافت خواهند کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات