نتیجه نظرسنجی زومیت: اجرای طرح ترابردپذیری به سود ایرانسل خواهد بود

پنج‌شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش نظرسنجی برگزار کردیم و در آن پرسیدیم در صورت اجرای طرح ترابردپذیری به کدام اپراتور مهاجرت خواهید کرد. این نظرسنجی امروز به پایان رسید و نتایج آن نشان می‌دهد که علاقه کاربران به مهاجرت به اپراتور ایرانسل با حفظ شماره کنونی‌شان بیشتر از بقیه است.
تبلیغات

در نظرسنجی که زومیت طراحی کرده بود و در آن از کاربران پرسیده شده بود که «پس از اجرایی شدن ترابردپذیری، مایل به مهاجرت به کدام اپراتور هستید؟»، اغلب کاربران زومیت به ایرانسل رای داده‌اند. در این نظرسنجی که در آن ۴۹٫۵۰۰ نفر شرکت کردند، ۱۶٫۳۰۰ نفر، یعنی ۳۲.۹۳ درصد افراد اعلام کردند که اپراتور کنونی خود را تغییر نخواهند داد. اما تعداد افرادی که گفته‌اند با شماره کنونی‌شان به اپراتور ایرانسل مهاجرت خواهند کرد، بیشتر از سایرین است و ۲۲٫۲۴۰ نفر، معادل با ۴۴.۹۳ درصد شرکت‌کنندگان در نظرسنجی گفته‌اند اپراتور خود را به ایرانسل تغییر خواهند داد.

نتایج نظرسنجی زومیت برای ترابردپذیری

۶٫۱۳۰ نفر (۱۲.۳۸ درصد) گفته‌اند به اپراتور رایتل نقل مکان می‌کنند و ۴٫۸۳۰ نفر از شرکت کنندگان (۹.۷۶ درصد) نیز گفته‌اند به اپراتور همراه اول مهاجرت می‌کنند.

در صورت اجرای طرح ترابردپذیری، کاربران می‌توانند، با حفظ شماره کنونی خود، دو بار در سال، اپراتور خود را تغییر دهند. این بدان معنا است که شما می‌توانید شماره تلفنی در قالب شماره‌های یک اپراتور داشته باشید، ولی از خدمات اپراتوری دیگر استفاده کنید که با نیازهای شما سازگارتر است.

قصد مهاجرت به کدام اپراتور را دارید؟

نظر شما درباره این نتایج چیست؟ این نتایج را چگونه تحلیل می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات