۷ شایعه‌ی مهم از رویداد ۱۸ شهریور اپل

چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
مطالعه 4 دقیقه
چهارشنبه شب ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه به وقت تهران مراسم رونمایی اپل از نسل جدید آیفون‌های خود در شهر سان‌فرانسیسکو برگزار می‌شود و قطعا بلافاصله بعد از ایفا ۲۰۱۵، تمامی نگاه‌ها به سمت این مراسم و محصولات معرفی شده در آن خواهد بود. با زومیت همراه باشید تا ببینیم قرار است در این رویداد چه اتفاقی رخ دهد.
تبلیغات

 قطعا در معرفی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس شکی وجود ندارد و رونمایی از آیفون‌های جدید اپل حتمی است. اما همیشه تا پیش از شروع این مراسم یا دیگر رویدادهای مشابه، بازار شایعات و گمانه‌زنی ها حسابی داغ است و می‌خواهیم تا پیش از شروع برنامه‌ی اپل تعدادی از شایعات مهمی که پیرامون این رویداد وجود داشته و احتمال به حقیقت پیوستن آن‌ها زیاد است را بررسی کنیم. 

آیپد پرو

ipadpro

طی چند سال اخیر کوپرتینونشین‌ها رویدادهای جداگانه‌ای را برای معرفی آیفون و آیپد جدید به ترتیب در ماه‌های سپتامبر و اکتبر برگزار کرده‌اند. امسال این شایعه وجود دارد که اپل قصد دارد در مراسم ۱۸ شهریور، آیپد پرو 12.9 اینچی را در کنار آیپد مینی جدید، آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس معرفی کند. به نظر می‌رسد آیپد پرو با توجه به نمایشگر بزرگ خود با قلم استایلوس معرفی شود.

اپل تی‌وی

appletv

همانطور که در خبرها داشتیم اپل قصد دارد چهارشنبه شب از نسل جدید اپل تی‌وی با تمرکز روی گیمرها رونمایی کند که گفته می‌شود این دستگاه به دستیار صوتی سیری مجهز شده و برای آن یک فروشگاه مجزا در نظر گرفته خواهد شد. این دستگاه با قیمت ۱۴۹ دلار وارد بازار می‌شود و همچنان نسخه‌ی قبلی با قیمت ۶۹ دلار به فروش خود ادامه می‌دهد.

آیفون 6c

6cc

شاید آیفون 6 سی اپل بخش زیادی از شایعات را به خود اختصاص داده است که یک روز خبری مبنی بر معرفی آن در کنار آیفون‌های جدید شنیده می‌شود و روز دیگر این شایعات تکذیب می‌شود. به هر حال آیفون 5 سی 4 اینچی دیگر تولید نمی‌شود و احتمال عرضه‌ی یک نسخه‌ی جدیدتر از این گوشی همچنان وجود دارد، ولی وب‌سایت 9to5mac اعلام کرده این اتفاق چهارشنبه شب رخ نخواهد داد.

دوربین بهتر

iphonecamera

یکی از محتمل‌ترین شایعاتی که تقریبا به نظر می‌رسد وقوع آن قطعی شده به سنسور دوربین ۱۲ مگاپیکسلی آیفون 6 اس با امکان فیلمبرداری 4K مربوط است که این پیشرفت به لطف استفاده از پردازنده‌ی A9 اپل میسر می‌شود.

فناوری فورس‌تاچ

forcetouch

یکی دیگر از گمانه‌زنی‌هایی که به احتمال زیاد شاهد آن خواهیم بود فناوری فورس‌تاچ روی آیفون‌های جدید است که پیشتر اپل از آن روی مک‌بوک‌های جدید و اپل واچ بهره برده بود. به کمک این فناوری نمایشگر گوشی می‌تواند میزان فشار وارده را تشخیص داده و دستورات مختلفی را اجرا کند.

به تازگی اعلام شده آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس از فناوری فورس‌تاچ سه مرحله‌ای پشتیبانی خواهند کرد.

خم‌شدن ممنوع

iphonebendgate

ظاهر کوپرتینویی‌ها اجازه نخواهند داد تا ماجرای خم‌شدن آیفون‌های سال گذشته یک بار دیگر تکرار شود و امسال نیز قصد دارند به کمک آلیاژ آلومینیوم سری ۷۰۰۰ و تغییرات جزئی صورت گرفته در طراحی و کیفیت ساخت محصول، از به وقوع پیوستن ماجرای Bendgate 2 جلوگیری کنند.

آیفون رز گلد

rosegold

براساس ادعای وب‌سایت 9to5mac، نسل جدید آیفون در رنگ رز گلد نیز عرضه خواهد شد. اوایل سال جاری وال‌استریت ژورنال گزارش کرده بود که آیفون 6 اس در رنگ صورتی معرفی می‌شود که 9to5mac اعلام کرد این رنگ همچون اپل واچ به صورت رز گلد خواهد بود.

تنها چند ساعت تا مراسم رونمایی اپل از آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس باقی‌مانده و به زودی همه‌ی ابهامات روشن خواهد شد. به نظر شما برنامه اپل برای شگفت زده کردن کاربران چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات