ایرانسل: پیش‌بینی می‌کنیم که با اجرایی شدن طرح ترابردپذیری، بسیاری از مشترکین دیگر اپراتورها به ایرانسل مهاجرت کنند

سه‌شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
ایرانسل در نشست خبری امروز خود به کم و کیف طرح ترابردپذیری اشاره کرد و گفت که بهره‌برداری نهایی از این طرح در اردیبهشت ماه انجام می‌شود.
تبلیغات

همانطور که پیش‌تر در زومیت خواندید، تفاهم‌نامه ترابردپذیری شماره موبایل به امضا رسید و قرار شد تا ۲۲ بهمن ماه رسما اجرایی شود تا کاربران اپراتورهای مختلف با حفظ شماره‌ی موبایل خود بتوانند از یک اپراتور به اپراتور دیگر مهاجرت کنند.

قلمبر دزفولی - مدیرعامل ایرانسل ابراز امیدواری کرد که پس از اجرایی شدن این طرح، اپراتورهای رقیب ایرانسل، به این اپراتور مهاجرت کنند. به همین دلیل ایرانسل در حال افزایش ظرفیت شبکه‌ی خود است تا بتواند پذیرای مشترکین اپراتورهای دیگر باشد.

 مدیرعامل ایرانسل دهه‌ی فجر را زمان فاز آزمایشی طرح ترابردپذیری اعلام کرد و زمان نهایی آن را اردیبهشت ماه سال ۹۵ دانست. تا پیش از این تصور می‌کردیم که در بهمن‌ماه فاز نهایی این طرح خواهد بود.

با اجرای طرح ترابردپذیری از اواخر امسال مشترکان این آزادی عمل را خواهند داشت تا بتوانند بر اساس نیاز خود، اپراتوری که فکر می‌کنند برای آنها مناسب‌تر است را انتخاب کنند و برای این کار نیازی به تغییر شماره تماس خود نخواهند داشت. تغییر اپراتور رایگان خواهد بود و کاربر می‌تواند دو بار در سال اپراتور خود را تغییر دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات