بازی به مسنجر فیسبوک اضافه می شود

دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
ظاهرا فیسبوک در حال مذاکره با توسعه دهندگان جهت ارائه‌ی بازی‌ها در داخل اپلیکیشن مسنجر است. به نظر می‌رسد که به زودی کاربران شاهد این ایده‌ی جالب در مسنجر فیسبوک خواهند بود.
تبلیغات

در ماه مارس، فیسبوک به توسعه دهندگان شخص ثالث اجازه داد تا در توسعه‌ی مسنجر سهیم باشند اما این توسعه دهندگان تنها مجاز به اضافه کردن تصاویر، استیکر و ترسیم‌ها به چت بودند. بر اساس اطلاعات جدید، بازی‌های آنلاین اضافه شده به مسنجر تعامل بیشتر و در ادامه، درآمد بیشتری را برای فیسبوک به ارمغان می‌آورد. در حقیقت این شرکت در حال بررسی فرصت‌های کسب درآمد از طریق بخش بازی‌ها است. پیش از این نیز گزارش‌هایی منتشر شده بودکه فیسبوک در صدد افزودن بازی‌هایی به برنامه پیام رسان خود بوده، اما به دلایلی این تصمیم را عملی نکرده است. 

پیش از پیام‌رسانِ فیس‌بوک، برخی از سرویس‌های مشابه و محبوب مانند وایبر، امکان اجرای بازی‌ها بین کاربران خود را آغاز کردند و از پتانسیل کاربران سرویس‌های خود برای اجرای بازی‌ها استفاده کردند.

هنوز جزئیات بیشتر در خصوص توسعه بازی‌های مسنجر در دسترس نیست. فیسبوک نحوه‌ی بازی را هم آشکار نکرده، به همین دلیل مشخص نیست که آیا بازی‌ها در داخل مسنجر بوده یا فقط به عنوان واسطه و لینکی برای ارتباط با دیگر همبازی‌‌ها است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات