هر آنچه اچ‌تی‌سی در کنگره جهانی موبایل معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۵
مطالعه 6 دقیقه
اچ‌تی‌سی در کنفرانس جهانی موبایل امسال با پرچم‌دار خود، یک دستبند سلامت و هدست واقعیت مجازی حضور پیدا کرد.
تبلیغات

پرچم‌دار کمپانی تایوانی برای رقابت با دستگاه‌های برتر جدید کمپانی‌های اندرویدی به آخرین مشخصات روز دنیا مجهز شده اما اچ‌تی‌سی تغییر زیادی در طراحی دستگاه به وجود نیاورده است.

اچ‌تی‌سی در کنفرانس MWC 2015 بارسلونا نشان داد که بازار‌های مختلفی را زیر نظر دارد و قصد ورود قدرتمند به بازار محصولات پوشیدنی را کرده است. در ادامه جمع بندی از تمام مطالب منتشر شده در زومیت پیرامون محصولات معرفی شده توسط اچ‌تی‌سی خواهیم داشت. با زومیت همراه باشید.

گوشی HTC One M9 رونمایی شد: پردازنده‌ی اسنپدراگون 810، نمایشگر 5 اینچی 1080p، دوربین 20 مگاپیکسلی

تصاویر زیادی قبل از معرفی رسمی وان M9 فاش شد و بسیاری معتقد بودند این تصاویر تنها با کمی تغییرات در وان M8 به وجود آمده‌اند و تصاویر رسمی این پرچم‌دار نیستند. اما اینطور که پیدا است اچ‌تی‌سی به دنبال ایجاد تغییرات زیادی در وان M9 نبوده و از طراحی پرچم‌دار سال قبل خود نیز راضی بوده است. می‌توانید با کلیک بر روی عنوان بالا، مطلب کامل معرفی جدیدترین پرچم‌دار کمپانی مشهور تایوانی را مطالعه کنید.

htc-1

تماشا کنید: نگاه نزدیک به پرچمدار One M9 اچ‌تی‌سی

در این مطلب در قالب یک ویدیو نگاه نزدیکی خواهید داشت به بهترین گوشی ساخته شده توسط کمپانی اچ‌تی‌سی. طراحی One M9 به وضوح نسبت به نسل قبل بهتر شده است.

htc-2

مقایسه HTC One M9 با گلکسی نوت 4، جی فلکس 2، اکسپریا زد 3 و آیفون 6

با معرفی شدن گوشی‌هوشمند برتر اچ‌تی‌سی، حال نوبت به مقایسه مشخصات و تصاویر این گوشی با دیگر پرچم‌دار‌های گوشی‌های رقیب است. در این مطلب وان M9 با گلکسی نوت 4 سامسونگ، جی فلکس 2 ال‌جی، اکپسریا زد 3 سونی و آیفون 6 اپل مقایسه می‌شود.

htc-4

مقایسه HTC One M9 با M8 و M7: چه چیز تغییر کرده است؟

همانطور که می‌دانید، وان M9 سومین نسل از گوشی‌های پرچم‌دار اچ‌تی‌سی است. با معرفی این دستگاه بالا رده عالی، حال بهترین وقت برای مقایسه مشخصات و تغییراتی که در این نسل به وجود آمده است.

htc-3

مقایسه ابعاد وان M9 با رقبا

به خوبی می‌دانیم که بهترین دستگاه‌های کمپانی‌های معروف اندازه نمایشگری در حدود ۵ اینچ دارند اما با تغییراتی که در ضخامت و اندازه کناره‌های نمایشگر در نسل‌های مختلف به وجود می‌آید، مقایسه ابعاد این دستگاه‌های عالی می‌تواند بحثی هیجان انگیز باشد.

HTC-One

مقایسه عکس‌های سلفی HTC One M9 با آیفون 6

اچ‌تی‌سی در جریان معرفی وان M9 بر روی دوربین مانور زیادی داد. کمپانی تایوانی معتقد است دوربین این دستگاه دربرابر آیفون 6 بهتر عمل می‌کند و در بحث کیفیت عکس‌ نیز این پرچم‌دار از شرکت اپل را پشت سر می‌گذارد. 

وان M8 و سایر گوشی‌‌های رده بالای اچ‌تی‌سی تا پایان سال 2015 به Sense 7 بروز می‌شوند

رابط کاربری گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی با عنوان سنس شناخته می‌شود که با عرضه وان M9، پرچم‌دار قبلی اچ‌تی‌سی و باقی دستگاه‌های رده بالای این کمپانی نیز به نسخه جدید این رابط کاربری مجهز خواهند شد. 

htc-5

اچ‌تی‌سی هدست واقعیت مجازی خود را با نام Vive معرفی کرد

در کنار معرفی پرچم‌دار جدید، اچ‌تی‌سی یک هدست واقعیت مجازی با نام Vive معرفی کرد. مدیر عامل اچ‌تی‌سی درباره این هدست واقعیت مجازی اینطور می‌گوید: «ما معتقدیم واقعیت مجازی نحوه‌ی تعامل با دنیا را دچار تحول می‌کند. به زودی تکنولوژی واقعیت مجازی همه دنیا فرا خواهم گرفت. {با این گجت می‌توانید} در کنسرت‌ها شرکت‌کنید، تاریخ یاد بگیرید، خاطرات خود را مرور کنید و وارد دنیای مجازی در حوزه‌های مختلف شوید.»

htc-6

تماشا کنید: ویدئوی رسمی هدست واقعیت مجازی HTC RE Vive

اچ‌تی‌سی پس از معرفی رسمی هدست واقعیت مجازی Vive که با همکاری شرکت والو به تولید رسانده، ویدیوی شامل معرفی ویژگی‌های این هدست منتشر کرد. در این مطلب می‌توانید بیشتر با هدست اچ‌تی‌سی آشنا شوید.

htc-7

اولین دستبند هوشمند اچ‌تی‌سی با عنوان Grip معرفی شد

کمپانی‌های زیادی به عرصه تولید دستبند‌های سلامتی وارد شده‌اند اما اچ‌تی‌سی به تازگی از اولین نسل دستبند‌های خود با عنوان Grip در MWC 2015 رونمایی کرد. در این مطلب بیشتر با دستبند اچ‌تی‌سی آشنا شوید.

htc-8

نگاه نزدیک به دستبند سلامت HTC Grip با GPS داخلی

قطعا برای آشنایی با نحوه کار و فعالیت یک محصول ویدیو‌ها و تصاویر مربوط به آن می‌تواند بسیار یاری رسان باشند. در این مطلب با اولین ساخته اچ‌تی‌سی در حوزه حفظ سلامتی و تندرستی بیشتر آشنا خواهید شد.

htc-9
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات