درخواست‌ یاهو از کاربران: مرورگر خود را به فایرفاکس تغییر دهید!

شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
پس از آنکه یاهو و موزیلا برای استفاده از یاهو به‌عنوان سرویس جستجوی پیش‌فرض فایرفاکس به توافقی ۵ ساله رسیدند، حال کمپانی یاهو نیز استفاده از مرورگر فایرفاکس را در شماری از وب‌سایت‌های خود کاربران پیشنهاد می‌دهد.
تبلیغات

یاهو در شماری از وب‌سایت‌های خود که از جمله‌ی آن می‌توان به فلیکر و وب‌سایت اصلی یاهو اشاره کرد، کاربرانی را که از مرورگر کروم یا اینترنت اکسپلورر استفاده می‌کنند، به استفاده از مرورگر فایرفاکس تشویق می‌کند. در صورتی که به این وب‌سایت‌ها مراجعه کنید، لینک مورد نظر را در گوشه‌ی سمت راست بالا مشاهده خواهید کرد.

زمانی که روی لینک مورد نظر کلیک کنید به صفحه‌ی دانلود فایرفاکس خواهید رفت. در این صفحه با عبارت «Choose Independent. Choose FireFox» روبرو می‌شوید.

لینک مربوط به دانلود و استفاده از مرورگر فایرفاکس زمانی که از مرورگرهای دیگری چون کروم، اینترنت اکسپلورر یا اپرا استفاده کنید، برایتان به نمایش گذارده خواهد شد، اما در صورتی که از مرورگر سافاری اپل استفاده کنید، چنین پیامی را نخواهید دید. کاربران فایرفاکس از اول ماه دسامبر از قابلیت جستجوی پیشرفته‌ی یاهو از طریق مرورگر فایرفاکس بهره خواهند برد.

فایرفاکس از سال ۲۰۰۴ میلادی از سرویس جستجوی گوگل به‌عنوان سرویس جتسجوی پیش‌فرض خود استفاده می‌کرد. با فرارسیدن زمان اتمام قرارداد، دو کمپانی همکاری خود را ادامه ندادند. همکاری موزیلا و یاهو در انتها می‌تواند به نفع هر دو کمپانی باشد، چراکه موزیلا در سال‌های اخیر شاهد کاهش تعداد کاربران خود بوده و کمپانی یاهو نیز در میان سرویس‌های جستجو پس از سرویس بینگ مایکروسافت و گوگل قرار گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات