نسخه تازه نقشه‌ی گوگل با ویژگی‌های جدید برای اندروید در راه است

دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
اوایل ماه جاری میلادی، اپلیکیشن گوگل مپز برای سازگاری با زبان طراحی متریال گوگل دچار تحول و بروزرسانی شد و قابلیت‌های منطقه‌ای جالبی نیز نظیر رزرو میز در رستوران (مخصوص ایالات متحده) به آن افزوده شد. اکنون اخباری منتشر شده، مبنی بر اینکه به زودی نسخه‌ی جدید اپلیکیشن نقشه‌ی گوگل با قابلیت‌های بهبود یافته در مسیریابی ارائه خواهد شد.
تبلیغات

 سرویس گوگل مپز از این پس قادر است ساعت محلی، وضعیت آب و هوا و حقایق شناخته شده‌ی کلی در خصوص ناحیه‌ی مقصدتان را در کنار مقدار زمان قابل صرفه‌جویی با انتخاب مسیرهای میان‌بر به شما نشان دهد. افزون بر این، Google Maps می‌تواند وضعیت ترافیک راه را به سادگی و با یک دستور صوتی به نمایش درآورده یا مخفی کند تا کاربر بدون از دست دادن تمرکز خود روی اطلاعات مورد نیاز کار کند.

گوگل سرمایه‌گذاری بزرگی روی توسعه‌ی سرویس نقشه‌ی خود انجام داده و تلاش می‌کند همچنان فاصله‌ی خود را با رقبا حفظ کند. این در حالی است که اپل نیز به اهمیت ماجرا پی برده و روز به روز فرآیند بهبود اپلیکیشن نقشه‌ی خود را بهبود می‌بخشد. هدف این رقبا هرچه که باشد، مسلما نتیجه‌ی نهایی به نفع کاربران این اکوسیستم‌ها خواهد بود.

نسخه‌ی 9.1 اپلیکیشن گوگل مپز بزودی برای گوشی هوشمند ارائه خواهد شد، اما اگر علاقه‌ای به صبر کردن ندارید، می‌توانید فایل APK این برنامه را مستقیم دریافت کرده و روی دستگاه خود نصب کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات