تیم کوک: اپل درحال کار بر روی محصولات جدید و معرفی نشده است

دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
مدیرعامل شرکت اپل٬ تیم کوک در مصاحبه‌ای اظهار داشت شرکت بر روی محصولاتی کار می‌کند که نه معرفی شده‌اند و نه حتی شایعه و گمانه‌زنی در موردش وجود دارد. این سخنان تیم کوک در حالی است که طی یک سال گذشته اطلاعات لو رفته از آیفون ۶ به حدی بود که حتی مشخصات سخت‌افزاری و ظاهری آن قبل از رونمایی منتشر شد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در مصاحبه‌ی اخیری که تیم کوک به میزبانی مجری معروف٬ چارلی رز داشت٬ وی در مورد حریف اصلی اپل یعنی گوگل٬ میراث استیو جابز فقید و آینده‌ی صنعت تلویزیون و رابطه‌ی آن با اپل صحبت‌هایی داشت. علاوه بر این٬ تیم کوک در مورد محصولات آینده‌ی اپل صحبت کرد و اظهار داشت اپل بر روی محصولاتی کار می‌کند و در دست ساخت دارد که حتی شایعه‌ای از آن منتشر نشده و اطلاعاتی از آن به بیرون درز نکرده است. البته کوک هیچ اشاره‌ای به نوع محصولات نکرد. وقتی اوایل سال جاری٬ کوک در مورد ورود اپل به حوزه‌ای جدید از محصولات صحبت کرد٬ کم کم همگان متوجه شدند که این محصول جدید به طور حتم ساعت هوشمند خواهد بود که همین هم شد.مجری برنامه آقای چارلی رز طی مصاحبه از کوک در مورد بازار تلویزیون‌ و احتمال ورود اپل به آن سوال کرد. کوک به طور صریح و دقیق به موضوع نپرداخت و اظهار نظری در مورد تلویزیون‌های اپل نکرد٬ با این حال وی اشاره داشت که صنعت تلویزیون در حال حاضر پیشرفتی آن‌چنان نداشته و انگار در دهه‌ی ۷۰ مانده است !

البته سابقا شایعات فراوانی در مورد تلویزیون‌های اپل منتشر شده بود و نشان‌ دهنده‌ی این موضوع است که اپل در حال کار بر روی آن است اما هنوز مایل به رونمایی و عرضه‌ی آن حداقل تا سال ۲۰۱۵ نیست. به طور حتم اگر اپل وارد تجارت تلویزیون شود٬ باز سنت شکنی می‌کند و برخلاف نظر استیوجابز فقید مبنی بر این‌که اپل نباید وارد این تجارت شود٬ عمل خواهد کرد.

استیو جابز سال ۲۰۱۰ در جشن معرفی ۱۰۰ کارمند و مدیر برتر اپل در جواب گزارشگر سابق وال استریت‌ ژورنال که پرسیده بود آیا اپل وارد صنعت تلویزیون خواهد شد یا خیر٬پاسخ منفی داد و گفت :

تجارت تلویزیون وحشناک است. حاشیه سود آن افتضاح است و آن‌ها بدنبال تغییرش نیستند.

به طور حتم چیزی که در این مصاحبه بسیار برای طرفداران اپل جالب می‌تواند باشد٬ اظهارات کوک در مورد محصولاتی هست که حتی در مورد آن‌ها شایعه‌ای نیز وجود ندارد و اپل سخت بر روی این ایده‌های جدید کار می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات