تماشا کنید: ویدیوی تبلیغاتی کورتنا در برابر سیری

سه‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تبلیغات مک در برابر PC که سال‌ها پیش توسط اپل به نمایش در می‌آمدند هنوز هم برای بسیاری از علاقه‌مندان یادآور خاطرات بسیاری هستند. اما مدتی است که مایکروسافت هم به تبلیغات متقابل روی آورده است و این بار  در یک ویدیوی تبلیغاتی سیری اپل را به چالش کشیده است.
تبلیغات

در این ویدیوی تبلیغاتی آیفون در آینه مشغول تماشای خود است و سیری عبارت «احساس خوبی دارم، خیلی زیبا هستم» را بیان می‌کند. در این حین کورتنا با صدای کاملا واضح Jen Taylor با سیری وارد مکالمه می‌شود و بطور غیر مستقیم صدای روبات‌گونه‌ی سیری مورد تمسخر قرار می‌گیرد.

اچ‌تی‌سی وان M8 ویندوز فونی بدون تردید ستاره این ویدیو تبلیغاتی است که در این ویدیو می‌چرخد تا بدنه تمام آلومینیومی خود را به رخ بیننده بکشد. سازندگان کلیپ بار دیگر به آیفون حمله کرده و اسپیکرهای BoomSound گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی را به نمایش می‌گذارند که صدای کورتنا را به خوبی پخش می‌کنند در حالی که آیفون تنها یک اسپیکر آن هم در قسمت زیرین خود دارد.

قسمتی از مکالمه بین کورتنا و سیری:

سیری: کورتنا تو صدای خیلی خوبی داریکورتنا: بله من دو تا اسپیکر برای پخش موسیقی دارمسیری: ولی من فقط یک اسپیکر دارمکورتنا: واقعا؟سیری؟ بله، الان هم روش نشستم!

این نوع از مقایسات که مایکروسافت از آن‌ها استفاده می‌کند، نکته جدیدی برای این شرکت محسوب نمی‌شود، پیش از این نیز مقایسات آیپد با تبلت‌های ویندوزی را شاهد بودیم. همین ماه گذشته بود که مایکروسافت با تبلیغ سرفیس پرو 3 در مقابل مک‌بوک ایر بار دیگر آتش بین مک و PC را شعله‌ورتر کرد.

نظر شما در مورد تبلیغات این‌‌چنینی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات