تلویزیون OLED ال‌جی مفتخر به کسب جایزه EISA برای سومین سال متوالی شد

شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳
مطالعه 3 دقیقه
ال‌جی امروز اعلام کرد که تلویزیون 4K OLED ، ست‌تاپ‌باکس +Soundplate Smart و پرچمدار تلفن‌های هوشمندش، G3 موفق به کسب جایزه از EISA اروپا گردیده‌اند. این سومین سال متوالی است که تلویزیون OLED ال‌جی موفق به دریافت این جایزه می‌شود.
تبلیغات

تلویزیون منحنی 77 اینچ ال‌جی مدل 77EC980V، برنده جایزه EISA 2014-2015، در تلفیق وضوح تصویر 4K و طراحی نمایشگر OLED با استفاده از تکنولوژی WRGB یهترین است. صفحه خمیده تلویزیون OLED تجربه تماشای یک تصویر بی‌نظیر با زاویه دید گسترده‌ای را به شما ارایه می‌دهد. تکنولوژی Tru 4K Engine Pro قابلیت تبدیل محتوا با کیفیت پایین به کیفیتی نزدیک به Ultra HD را امکان‌پذیر می‌کند.

lg-eisa-tv

برنده جایزه تلویزیون هوشمند 2014-2015 EISA اروپا، تلویزیون ال‌جی 55 اینچ هوشمند مدل 55LB870V ، تصویری تمام HD با رنگ های مناسب و کنتراستی عمیق و زاویه دید گسترده را فراهم می‌سازد. همراه با پیشگامی در نرم‌افزار webOS، این تلویزیون تجربه ای ساده به همراه دسترسی سریع و آسان را به دنیای سرگرمی و محتوای چندرسانه‌ای ارائه می‌دهد. صفحه نمایش این تلویزیون با طراحی زیبا و قاب بسیار نازک موجب ارائه تصاویر ملموس‌تری برای کاربر را شاهد باشیم.

جایزه دیگر EISA 2014-2015 متعلق به SOUNDPLATE مدل AB540 است. این محصول با طراحی بسیار مناسب و راحت در زیر تلویزیون قرار می گیرد و وسیله‌ای همه‌کاره در خانه است. علاوه بر سینمای خانگی مدل 320 وات 4.1 کاناله که با سابووفر های بی‌سیم خود فضا را احاطه می‌کند، مدل LAB540، سیستم BLU-RAY را در خود تلویزیون هوشمند جای داده است. این مدل همچنین سیستم‌های بلوتوث و فایل‌های صوتی AUDIO را پشتیبانی خواهد کرد.

lg-eisa-1

موبایل ال‌جی G3 نیز مورد توجه EISA امسال قرار گرفت، و موفق به کسب جایزه موبایل های هوشمند پیشرفته شد. نرم افزارهای اختصاصی به کار رفته در ال‌جی G3، نوآوری‌هایی نظیر کیبوردهای هوشمند، اخطارهای هوشمند، Knock Code برای راحتی و امنیت بیشتر مصرف‌کننده را شامل می‌شود.

lg-eisa-g3

مدیر عامل بخش موبایل ال‌جی در این رابطه گفت:

این افتخار بزرگی است که محصول ما توسط EISA مورد توجه قرار گرفته است.ال‌جی راه خود را ادامه می دهد تا به وسیله تلاش های خود مرزهای تکنولوژی و طراحی را برای مصرف‌کنندگانی که ال‌جی را به عنوان بهترین می‌دانند، از بین ببرد.

EISA انجمنی متشکل از 50 نفر اعضا از 20 کشور اروپایی است که به آخرین تکنولوژی‌ها در صنعت صدا و تصویر اختصاص یافته است. این انجمن سالیانه، بهترین‌های صدا و تصویر را در شش گروه اعلام می‌دارد: صوتی، ویدیویی، صفحه نمایش خانگی، عکاسی، وسایل الکترونیکی در ماشین و موبایل. جایزه‌ها به شرکت‌هایی اعطا می‌شود که در بردارنده تکنولوژی پیشرفته، اجزا، طراحی، ساخت و ارزش پولی باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات