موفقیت محصولات ایسوس در کامپیوتکس 2014

چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۲
مطالعه 6 دقیقه
نمایشگاه کامپیوتکس بهشت تولیدکنندگان سخت‌افزار است و ما بهترین‌های آن را گلچین کرده است.
تبلیغات

کامپیوتکس ۲۰۱۴ با تمام اخبار ریز و درشت و مهمش به پایان رسید؛ ولی اخبار دستاوردهای شرکت‌های مختلف حاضر در این رویداد بزرگ، کمکان ادامه دارد. خصوصاً وقتی که محصولات برتر این نمایشگاه انتخاب و معرفی می‌شوند. ایسوس از جمله کمپانی‌های بزرگی است که توانست جوایز و نشان‌های مختلفی را برای اغلب محصولات ارائه‌شده‌ی خود دریافت کند. با گزارشی در این رابطه، همراه زومیت باشید.

نمایشگاه کامپیوتکس به عنوان یکی از معتبرترین نمایشگاه های کامپیوتری در دنیا به شمار می‌رود که هر ساله بازدیدکنندگان بیشماری را از سرتاسر دنیا جذب می‌کند. امسال نیز این نمایشگاه در شهر تایپه کشور تایوان برگزار شد و معتبرترین شرکت‌های حوزه IT دنیا در آن حضور یافتند.

ایسوس به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تکنولوژی به مانند هر سال حضور پررنگی در این نمایشگاه داشت. این شرکت در نمایشگاه امسال به ارائه جدیدترین محصولات خود در زمینه‌ی قطعات کامپیوتری، لپ تاپ، تبلت و تلفن‌ هوشمند پرداخت. اما یکی از ویژگی‌های این نمایشگاه، انتخاب محصولات برتر است. به طوری‌که هر ساله در بخش‌های مختلف به محصولات برتر ارائه‌شده در این نمایشگاه، نشان‌های معتبری را اهدا می‌کند.

ایسوس توانست در نمایشگاه امسال بیشتر جوایز را از آن خود کند و اکثر محصولات ارائه‌شده توسط این برند، نشان‌های مختلفی را از آن خود کردند.

Best Choice Award یا جایزه‌ی بهترین انتخاب

اما در بخش جایزه‌ی بهترین انتخاب یا Best Choice Award که به نوعی معتبر ترین جایزه‌ی این نمایشگاه است سه محصول ایسوس موفق به دریافت این نشان گردیدند. کامپیوتر رومیزی ROG G20 یک ماشین بازی بسیار حرفه‌ای است که مجهز به جدیدترین پردازنده‌ اینتل Core i7 شرکت اینتل و کارت گرافیک GeForce GTX 780 است. این کامپیوتر رومیزی در واقع نسل جدید ماشین‌های بازی است که از ابعاد کوچکتری نسبت به محصولات مشابه بهره می‌برد و در زمینه بهره‌وری مصرف انرژی نیز یک رکورد جدید به ثبت رسانده و در حالت ECO Energy، فقط 20 وات برق مصرف می‌کند. در زمینه سیستم خنک‌کننده نیز این دستگاه از یک نوآوری خاص بهره می‌برد؛ به طوری‌که کاربر هیچگونه محفظه‌ای برای ورود یا خروج هوا روی بدنه این دستگاه مشاهده نمی‌کند و صدای تولیدی توسط این سیستم خنک‌کننده در حالت ایده‌آل فقط 25dB است.

محصول بعدی که این جایزه را از آن خود کرد ویدئو پرژکتور قابل‌حمل S1 Mobile LED است. این محصول فقط 342 گرم وزن دارد و دارای یک باتری داخلی 22Wh است که تا 3 ساعت می‌تواند توان این پروژکتور را تأمین کند. همچنین این دستگاه نقش یک بانک شارژ دستگاه‌های موبایل را نیز ایفا می‌کند و دارای باتری داخلی 6000mAh به منظور این کار است .S1 می‌تواند یک تصویر 41 اینچ را از فاصله 1 متری تأمین کند. این پرژکتور مجهز به فناوری برتر صوتی ایسوس با نام SonicMaster است که صدایی فوق‌العاده را به گوش کاربر می‌رساند.S1 مجهز به رابط MHL است که به واسطه‌ی این رابط، دستگاه‌های موبایل و تبلت‌ها می‌توانند به این پرژکتور وصل شده و همچنین در آن واحد این دستگاه‌ها نیز شارژ شوند.

و اما آخرین محصولی که برنده این جایزه شد، دستگاه هوشمند PadFone S است. خانواده پدفون‌ها همگی شامل دو دستگاه هستند که ترکیبی از موبایل و تبلت هستند. PadFone S یک تلفن همراه 5 اینچ Full HD است که از جدیدترین استاندارد‌های ارتباطی مانند LTE و VoLTE بهره می‌برد و دارای یک تبلت 9 اینچ نیز است و در صورت نیاز، کاربر می‌تواند تلفن همراه خود را در داخل این تبلت قرار داده و به نوعی محیط کاری خود را گسترش دهد. دوربین این دستگاه 13 مگاپیکسل بوده و از فناوری اختصاصی PixelMeter بهره می‌برد و توانایی ثبت عکس‌های شفاف‌تر، با کیفیت‌تر و با رنگ‌های زنده‌تر را دارا است. PadFone S از فناوری شارژ بیسیم Qi بهره می‌برد که کاربر می‌تواند بدون اتصال به شارژر، این دستگاه را شارژ کند.

نوآوری و طراحی در کنار یکدیگر

اما یکی دیگر از نشان‌های ارزشمندی که به کالاهای برتر داده می‌شود the Computex d&i یا جایزه خلاقیت و طراحی است که به محصولات خاص اهدا می‌شود. ایسوس نیز در این بخش حرف‌های زیادی برای گفتن داشت. کالا‌های زیر موفق به دریافت این نشان گردیدند:

گوشی‌ هوشمند ZenFone 5 یکی از محصولات جدید ایسوس در این رده بوده که طراحی بسیار زیبا و دلنشینی برخوردار است. این گوشی از صفحه‌نمایش 5 اینچ با وضوح تصویر HD و پنل IPS بهره می‌برد. همچنین ایسوس برای اولین بار در این گوشی از رابط اختصاصی خود با نام ZenUI استفاده کرده است که از یک محیط بسیار زیبا و در عین حال ساده بهره می‌برد.

ZenFone5e

گوشی‌هوشمند ZenFone 6 دیگر محصول ایسوس بود که موفق به دریافت این جایزه گردید. این گوشی‌هوشمند 6 اینچی مانند برادر کوچکتر خود از یک طراحی بسیار زیبا بهره می‌برد. ZenFone 6 مجهز به دوربین 13 مگاپیکسلی با فناوری اختصاصی PixelMeter است.

ROG GK2000 یک کیبورد مخصوص بازی‌های کامپیوتر است که به علت بهره‌گیری از طراحی حرفه‌ای ، موفق به دریافت این نشان گردید. این صفحه‌کلید علاوه بر کلید‌های مخصوص بازی، دارای کلید‌ها مخصوص کاربرد‌های چند رسانه‌ای است .همچنین تمامی کلیدها دارای نور پس‌زمینه بسیار زیبایی هستند که می‌تواند در محیط‌های کم نور، به کاربران کمک شایانی کند.

PW100 در واقع پایه شارژر بیسیم است که از تکنولوژی چی (Qi) بهره می‌برد. به وسیله این پایه کاربران می‌توانند ابزار‌های هوشمند خود مانند تلفن‌همراه و تبلت را که از این استاندارد بهره می‌برند ،شارژ نمایند.

EB50N اولین هدفون در دنیا است که از تکنولوژی NFC بهره می‌برد و کاربران می‌توانند به‌راحتی این هدفون را به تجهیزاتی که از این فناوری پشتیبانی می‌کند، متصل کنند. علاوه بر این کاربر می‌تواند از طریق Bluetooth نیز این هدفون را به گوشی‌هوشمند متصل کند و مکالمات روزمره خود با موبایل را از طریق این وسیله انجام دهد.

یکی از ابزارهای جالبی که ایسوس در این نمایشگاه معرفی کرد ابزاری با نام TransKeyboard است. در واقع این وسیله یک صفحه‌کلید بیسیم است که به واسطه‌ی رابطه Bluetooth با تبلت‌های ویندوزی و اندرویدی ارتباط برقرار می‌کند. که این صفحه‌کلید قابلیت نصب تبلت‌ها تا 10 اینچ را روی خود دارد و در واقع تبلت کاربر را به یک نت‌بوک تبدیل می‌کند.

TransKeyboard

اما محصول بعدی که موفق به دریافت این نشان گردید، یکی از ابزار‌های جانبی ایسوس با نام ZenFone View Flip Cover است. این ابزار یک پوشش ویژه و زیبا برای محصولات ZenFone است که این ابزارها را در برابر ضربه، خط و خش و دیگر عوامل محیطی محافظت می‌کند. برای اطمینان از این موضوع ایسوس در داخل این کاور از لایه‌های میکرو فیبر نرم استفاده کرده است.

ASUS Transformer book T100 ، ASUS Zenbook UX301/302/303 و ASUS N551/N751 از دیگر دستگاه‌های همراه ایسوس هستند که به علت بهره‌مندی از طراحی زیبا و نوآوری موفق به دریافت این نشان گردیدند.

یکی از محصولات بسیار جالب و خاص ایسوس در این نمایشگاه، ویدئو پرژکتور قابل‌حمل با نام ASUS P2B Battery-powered Portable LED Projector بود. این ویدئو پرژکتور به علت وزن کم و ابعاد بسیار کوچک، از قابلیت جا‌به‌جایی بسیار بالایی برخوردار است. قدرت روشنایی این محصول 350 لومنس و لامپ آن نیز دارای عمر مفید 30.000 ساعت است. این ویدئو پرژکتور بسیار زیبا می‌تواند از فاصله 1 متری، تصویر 42 اینچی ایجاد کند. همچنین وجود پورت های VGA,HDMI و MHL خیال کاربران را از سازگاری P2B با تمامی ابزارهای موجود راحت می‌کند. در کنار تمام امکانات باید به وجود درگاه USB و Card Reader اشاره نمود.

ASUS MB168+ یک مانیتور 15.6 اینچ قابل‌حمل است .این محصول که دارای وضوح تصویر Full HD است دارای وزن 800 گرم و از طریق پورت USB 3.0 با ابزار هایی مانند نوت‌بوک و کامپیوتر شخصی ارتباط برقرار می‌کند. این مانیتور از طراحی معروف ایسوس با نام Zen بهره می‌برد و فقط 8 میلی‌متر ضخامت دارد. یکی از بخش‌های خلاق این محصول پوشش هوشمند آن است که می‌توان در وضعیت‌های مختلف از آن استفاده کرد. همچنین این مانیتور دارای سنسور است و وقتی جهت آن را تغییر دهید، تصویر نیز با توجه به وضعیت مانیتور تغییر می‌کند.

مقاله‌های مرتبط:

    مانیتور ROG SWIFT PG278Q یک محصول مختص گیمر‌های حرفه‌ای است که ویژگی‌های برتری بهره می‌برد. این محصول 27 اینچی اولین مانیتور در دنیا است که از تکنولوژی NVIDIA G-SYNC بهره می‌برد وضوح تصویر PG278Q برابر با 2560 × 1440 است که می‌تواند از 60 تا 144 هرتز نرخ تصویر با توجه به وضعیت‌های مختلف ایجاد کند.

    ROG-SWIFT-PG278Q RIGHT

    از دیگر محصولات ایسوس که برنده این جوایز شده‌اند می‌توان به تبلت Fonepad 7، مادربرد‌های Z97-DELUXE و ROG Maximus VII Hero و همچنین NFC EXPRESS 2 and Wireless Charger اشاره نمود.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات