آیفون ۱۵ پرو احتمالاً از دکمه‌های یکپارچه تنظیم صدا بهره خواهد برد

سه‌شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آیفون ۱۴ پرو زیر نور آفتاب
تصویر جدید فاش‌شده از آیفون ۱۵ پرو، طراحی دکمه‌‌های یکپارچه‌ی تنظیم صدا و دکمه‌ی بی‌صدا کردن اعلان‌ها را نشان می‌دهد.
تبلیغات

همان‌طور که قبلاً در شایعات گفته شده بود، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس از دکمه‌ی یکپارچه‌ی صدا و دکمه‌ی بی‌صدا کردن اعلان‌ها بهره خواهند برد. این ویژگی در تصویر منتشرشده در حساب توییتر ShrimpApplePro کاملاً مشخص است.

بدین‌ترتیب انتظار می‌رود مدل‌های پرو آیفون ۱۵ به‌جای بهره گرفتن از دکمه‌های مجزا برای تنظیم صدا، به یک دکمه‌ی بزرگ‌تر و یکپارچه مجهز شوند. علاوه‌براین انتظار می‌رود تغییراتی روی دکمه‌ی دوحالته‌ی بی‌صدا کردن اعلان‌ها که از زمان معرفی اولین آیفون در سال ۲۰۰۷ در همه‌ی مدل‌های این گوشی وجود داشته است، اعمال شود.

رندر طراحی دکمه‌های آیفون ۱۵ پرو

به گزارش مک‌رومرز، هر دو دکمه‌ی تنظیم بلندی صدا و بی‌صدا کردن اعلان‌ها در آیفون ۱۵ پرو از طراحی حالت جامد بهره خواهند برد و به‌جای حرکت فیزیکی، با استفاده از موتور Taptic، حس فشردن دکمه را برای کاربر شبیه‌سازی خواهند کرد.

همان‌طور که در رندر جدید آیفون ۱۵ استاندارد مشاهده می‌کنید، انتظار می‌رود این گوشی‌ها همچنان مثل نسل قبلی خود از دکمه‌های مجزا برای تنظیم بلندی صدا و همچنین بی‌صدا کردن اعلان‌ها بهره ببرند.

گلس سری آیفون ۱۵

منتقد فناوری، سانی دیسکون نیز دیدگاهی درباره پنل‌های شیشه‌ای منتسب به سری آیفون ۱۵ ارائه داده و انتظار دارد مدل‌های پرو این سری از گوشی‌های اپل از حاشیه‌های نازک‌تری نسبت‌ به قبل بهره ببرند. علاوه‌براین گفته می‌شود داینامیک آیلند روی همه‌ی مدل‌های آیفون ۱۵ ارائه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات