لیونل مسی ۳۵ آیفون طلا به هم‌تیمی‌هایش در آرژانتین هدیه داد

پنج‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
لیونل مسی / Lionel Messi با کت شلوار در مراسم بهترین های فیفا
لیونل مسی برای گرامی‌داشت موفقیت بزرگ آرژانتین در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۳، ۳۵ آیفون طلا با قیمت ۱۷۵٬۰۰۰ پوند به هم‌تیمی‌ها و کادر فنی هدیه داد.
تبلیغات

لیونل مسی، بازیکن سرشناس فوتبال، ۱۷۵٬۰۰۰ پوند خرج کرده است تا ۳۵ آیفون طلا برای اعضای تیم فوتبال آرژانتین تهیه کند. این هدیه‌ی لوکس، نتیجه‌ی موفقیت هم‌تیمی‌های مسی در کسب مقام نخست مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.

روی پنل پشتی هر یک از آیفون‌ها، نام و شماره‌ی لباس هر بازیکن به‌همراه لوگوی آرژانتین به چشم می‌خورد. یک منبع آگاه به نشریه‌ی The Sun گفته است: «لیونل می‌خواست برای گرامی‌داشت غرورآمیزترین لحظه‌ی زندگی‌اش، کاری ویژه و قابل‌توجه انجام دهد.»

۳۵ آیفون طلا لیونل مسی / Lionel Messi

کاپیتان تیم فوتبال آرژانتین در همین راستا سراغ برند لوکس iDesign Gold رفت و آیفون‌ها را سفارش داد. بن لیونز، مدیرعامل iDesign Gold، می‌گوید: «لیونل نه‌تنها بهترین بازیکن تاریخ محسوب می‌شود، بلکه یکی از وفادارترین مشتریان iDesign Gold است. او چند ماه پس از فینال جام جهانی با ما ارتباط برقرار کرد.»

لیونز در ادامه به نشریه‌ی The Sun گفت: «مسی به دنبال هدیه‌ای ویژه برای تمامی بازیکنان و کادر فنی بود تا پیروزی شگفت‌انگیز در جام جهانی را جشن بگیرد، اما نمی‌خواست هدیه‌ای معمولی مثل ساعت به آن‌ها بدهد. به همین خاطر من آیفون طلا را توصیه کردم و او عاشق این ایده شد.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات