این مدل‌های آیپد به‌روزرسانی iPadOS 17 را دریافت نخواهند کرد

دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
ipados 17
ظاهراً آیپد نسل پنجم به‌همراه چند مدل دیگر از این محصول، به‌روزرسانی iPadOS 17 را دریافت نخواهند کرد.
تبلیغات

منبعی قابل‌اعتماد گزارش جدیدی درمورد آیپدهای اپل که iPadOS 17 را دریافت نمی‌کنند، منتشر کرده است. در ادامه به مدل‌های سازگار با به‌روزرسانی iPadOS 17 و مدل‌هایی که دیگر از این آپدیت پشتیبانی نخواهند کرد نگاهی خواهیم داشت.

اولین شایعات درمورد آیفون‌ها و آیپدهایی که به‌ترتیب iOS 17 و iPadOS 17 را دریافت نخواهند کرد، مدتی قبل دردسترس قرار گرفت. اکنون جزئیات بیشتری درمورد به‌روزرسانی نرم‌افزاری اپل و دستگاه‌های سازگار با آن فاش شده است.

حساب‌ کاربری iPhoneSoft در توییتر، اواخر سال ۲۰۲۱ به‌درستی پیش‌بینی کرد نسل اول آیفون SE و آیفون 6s دیگر از iOS 16 پشتیبانی نخواهند کرد. این منبع همچنین گزارش‌های درستی درمورد سازگاری iOS 13 و iOS 14 با دستگاه‌های اپل ارائه داده بود.

آیپدهایی که به‌روزرسانی iPadOS 17 را دریافت نمی‌کنند

به‌نوشته‌ی 9to5Mac، آیپدهایی که نام آن‌ها در ادامه آورده شده است iPadOS 17 را دریافت نخواهند کرد:

آیپدهای سازگار با iPadOS 17

در ادامه به فهرست آیپدهایی که iPadOS 17 برای آن‌ها منتشر خواهد شد اشاره می‌کنیم:

اگرچه آیپدهای ۲۰۱۷ با iPadOS 17 سازگاری دارند اما باید توجه داشته باشید برخی از قابلیت‌های نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل موبایلی اپل فقط در مدل‌های جدید این محصول دردسترس خواهد بود و بنابراین آیپدهای قدیمی از همه‌ی ویژگی‌های نرم‌افزاری جدید آن پشتیبانی نخواهند کرد.

در همین حال، گزارش‌های متناقضی درمورد سازگاری مدل‌های آیفون با iOS 17 وجود دارد. در برخی گزارش‌ها اعلام شده سه مدل این گوشی هوشمند از این آپدیت پشتیبانی نخواهند کرد درحالی‌که برخی شایعات اخیر نشان می‌دهد همه‌ی آیفون‌های سازگار با iOS 16 امکان اجرای iOS 17 را هم خواهند داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات