مایکروسافت ترموستات مبتنی بر کورتانا را ۳۱۹ دلار عرضه کرد

یک‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت امکان پیش‌خرید ترموستاتی را فراهم کرده است که از دستیار صوتی کورتانا برای انجام برخی کارها قدرت می‌گیرد.
تبلیغات

سال گذشته مایکروسافت از همکاری خود با جانسون کنترل برای ساخت ترموستات هوشمند و یکپارچه با کورتانا پرده برداشت. این دستگاه که از صفحه‌نمایش لمسی شفافی بهره می‌برد، دمای هوا را بر طبق کیفیت هوای داخل و بیرون ساختمان تنظیم می‌کند؛ همچنین برای بهره‌مندی از ویژگی‌های صوتی و نمایش برخی اطلاعات، این دستگاه از دستیار صوتی کورتانا استفاده می‌کند.

GLAS / ترموستات کورتانا

طبق گفته‌ی سازندگان، این دستگاه که GLAS نام دارد، از ماه مارس با قیمت ۳۱۹ دلار قابل‌ خرید خواهد بود. البته قیمت این دستگاه به دلیل استفاده از صفحه‌نمایش شفاف، از ترموستات ۲۴۹ دلاری Ecobee که از دستیار صوتی الکسا استفاده می‌کند، کمی بالاتر است.

GLAS‌ از سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ اینترنت اشیاء استفاده می‌کند و پردازنده‌ای که برای این دستگاه در نظر گرفته شده، از نوع اسنپدراگون 410E کوالکام است که اتصالات وای‌فای و بلوتوث را فراهم می‌کند. برای کنترل دما، وضعیت آب‌و‌هوا، سیستم‌های سرمایشی، فشار هوا، اشعه‌ی آفتاب و...، اپلیکیشن موبایلی در نظر گرفته شده است که این امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد.

GLAS / ترموستات کورتانا

اگر قصد استفاده از این دستگاه در ساختمان اداری یا مسکونی خود دارید، می‌توانید از طریق این لینک، اقدام به پیش‌خرید آن کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات