نت بلاکس از اختلال اینترنت موبایل در ایران خبر می‌دهد

پنج‌شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
طی روزهای گذشته اینترنت موبایل در مناطقی از ایران اختلال گسترده‌ای را تجربه کرده است.
تبلیغات

داده‌های شبکه نت‌بلاکس حاکی از اختلال قابل توجه منطقه‌ای در سرویس‌های اینترنت همراه در ایران است. به نقل از حساب توییتری نت بلاکس، این اختلالات از چهارشنبه، ۲۳ تیر ۱۴۰۰، پس از شکل‌گیری برخی تجمعات اعتراضی به‌دلیل کمی‌ آب در خوزستان ایجاد شده و همچنان ادامه دارد.

⚠️Confirmed: Network data show a significant regional disruption to mobile internet service in #Iran beginning Thursday 15 July 2021 amid widespread protests against water shortages in #Khuzestan Province; incident ongoing 📉📰 Report: https://netblocks.org/reports/mobile-internet-disrupted-in-iran-amid-khuzestan-water-protests-1yPjK9AQ pic.twitter.com/lIw3wOFvxY— NetBlocks (@netblocks) July 21, 2021

بر اساس گزارش نت‌بلاکس، در حال حاضر اختلالی روی اینترنت ثابت دیده نمی‌شود و فقط اینترنت موبایل دچار مشکل شده است.

نتیجه نظرسنجی زومیت از حدود ۷ هزار کاربر اینترنت در شبکه‌های مجازی نیز حاکی از کندی اینترنت ثابت و قطع اینترنت موبایل در اکثر ساعات ظهر تا بامداد روز چهارشنبه در استان خوزستان است.

تا لحظه‌ی تنظیم این گزارش هیچ سازمان و مسئولی در این زمینه اطلاع‌رسانی نکرده است. زومیت به‌طور مرتب در حال پیگیری موضوع از مراجع ذیصلاح است و به محض دریافت خبر جدید، این مطلب به‌روزرسانی خواهد شد.

آیا اینترنت شما طی روزهای اخیر با مشکل مواجه شده است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات