نتایج جی‌میل به جستجوی گوگل اضافه خواهند شد

پنج‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
اطلاعات جیمیل شما در صفحه‌ی جستجوی گوگل نمایش داده می‌شوند.
تبلیغات

گوگل در حال آزمایش قابلیت جدید موتور جستجوی خود است و به زودی قرار است نتایج بدست آمده از نامه‌های درون جی‌میل افراد نیز به نتایج فعلی موتور جستجوی گوگل اضافه شوند، یعنی اگر کاربر در اکانت گوگل خود لاگین کرده باشد و به دنبال مورد خاصی در گوگل بگردد علاوه بر نتایج جستجوی همیشگی، اطلاعاتی که از نامه‌های موجود در جی‌میل شخص بدست آمده‌، نیز نمایش داده می‌شود، البته نتایج جی‌میل در یک کادر مجزا قرار داده می‌شوند.

اگر تمایل دارید تا این قابلیت جدید سرویس جستجوی گوگل را آزمایش کنید به این آدرس مراجعه نموده و سپس ثبت نام کنید. به این ترتیب به جمع چندین میلیون کاربر علاقمند به آزمایش قابلیت جدید گوگل خواهید پیوست.

براساس اعلام گوگل تقریبا اطلاعاتی که در جی‌میل کاربران وجود دارد با آنچه در موتور جستجوی این شرکت دسته‌بندی شده است برابری می‌کند یعنی به این ترتیب نتایج جستجو غنی‌تر شده و اطلاعات جامع‌تری در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.

اما اگر در محل کارتان بخواهید به جستجوی مورد خاصی بپردازید و نخواهید همکارانتان نتایج جستجوی جی‌میل را روی مانیتور شما مشاهده کند، چه اتفاقی می‌افتد؟ نگران نباشید گوگل قرار است یک دکمه به صفحه جستجو اضافه کند که از طریق آن بتوانید نتایج شخصی جستجو را حذف کنید.

نظر شما در رابطه با سرویس جدید گوگل چیست؟ آیا این قابلیت حریم خصوصی کاربران را به خطر می‌اندازد یا نتایج جستجو را بهتر می‌کند؟ به نظر شما چقدر از مواردی که روزانه به جستجوی آنها می‌پردازید در نامه‌های موجود در جی‌میل شما نیز وجود دارند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات