یوتیوب سرویس استریم موسیقی جدیدی در ماه مارس معرفی کند

جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
یوتیوب در کنار بازار استریم ویدئو آنلاین، به دنبال تثبیت بیش از پیش جایگاه خود با عرضه‌ی سرویس جدید استریم موسیقی است.
تبلیغات

بر اساس گزارش‌های جدید، احتمالا یوتیوب حوالی اسفندماه (مارس) سرویس پخش موسیقی خود را معرفی می‌کند. جزئیات زیادی در این خصوص فاش نشده است؛ اما می‌تواند تلاش جالب دیگری از جانب این کمپانی برای ورود به عرصه‌ی استریم موسیقی باشد.

در حال حاضر سرویس رد یوتیوب به کاربران اجازه می‌دهد بدون مشاهده‌ی تبلیغات از تمام خدمات یوتیوب استفاده کنند. این سرویس به گوگل پلی موزیک هم متصل است که به کاربران اجازه می‌دهد به هر کدام از این خدمات بدون هیچ هزینه‌ی اضافه و مزاحمتی، دسترسی داشته باشند. اگر سرویس پخش موسیقی جدیدی در یوتیوب معرفی بشود، باید ببینیم گوگل سرویس جدید استریم موسیقی خود را با چه نگرشی در میان سرویس‌های کنونی در اختیار کاربران قرار خواهد داد. 

بر اساس گزارش بلومبرگ، این سرویس جدید، مدیران اجرایی استودیوهای ضبط موسیقی را که در کل به سرویس‌های استریم انتقادهای زیادی داشتند، راضی خواهد کرد. هیچ سرویس استریم بدون حمایت برندهای بزرگ نمی‌تواند محتوای کافی برای خشنود نگه داشتن کاربران عرضه کند. البته هنرمندانی که به‌صورت مستقل فعالیت می‌کنند، از سرویس‌هایی نظیر ساندکلاد و موارد مشابه برای انتشار کارهای خود استفاده می‌کنند. گوگل با گروه موسیقی برادران وارنر به توافق رسیده؛ اما در پی آن است که با دو بازیگر عمده‌ی بازار یعنی سونی موزیک و یونیورسال موزیک نیز به توافق برسد.

یوتیوب هنوز چند ماه فرصت دارد تا تمام کارها را درست کند و قطعا تماشای نتیجه‌ی این موضوع جالب خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات