کامپیوتر بدون کیس اسپایر S24 ایسر با فناوری شارژ بی‌سیم معرفی شد

شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
ایسر در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷، از کامپیوتر بدون کیس اسپایر S24 با نسل هشتم پردازنده‌های اینتل و فناوری شارژ بی‌سیم رونمایی کرد.
تبلیغات

در جریان نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ (IFA 2017)، شرکت ایسر از کامپیوتر بدون کیس (AIO) جدیدش رونمایی کرد. این کامپیوتر که اسپایر S24 نام دارد، از نمایشگر ۲۳.۸ اینچی استفاده می‌کند. ایسر S24، باریک‌ترین مدل AIO این شرکت محسوب می‌شود. ایسر برای رسیدن به چنین دستاوردی، تمام قطعات داخلی کامپیوتر را به پایه‌ی نمایشگر منتقل کرده و توانسته است کامپیوتر بدون کیسی با ظاهری مینیمال، زیبا و باریک با ضخامت تنها ۵.۹۷ میلی‌متر تولید کند. نمایشگر این کامپیوتر از فناوری IPS استفاده می‌کند و رزولوشن فول اچ‌دی ارائه می‌دهد. حاشیه‌ی این نمایشگر تنها ۲.۷ میلی‌متر است و طبق ادعای شرکت سازنده، بیش از ۹۰ درصد فضای جلوی این کامپیوتر را نمایشگر آن تشکیل می‌دهد. بدنه‌ی این کامپیوتر به رنگ مشکی است؛ اما حاشیه‌ی زیر نمایشگر که لوگوی برند ایسر هم روی آن وجود دارد، به رنگ طلایی مزین شده است.

ایسر اسپایر S24

تمام مدل‌های اسپایر S24، از نسل هشتم پردازنده‌های Core i5 و Core i7 اینتل استفاده می‌کنند. ایسر برای این کامپیوترها، پردازنده‌ی با ولتاژ پایین (U) را برگزیده است. این پردازنده‌، چهار هسته دارد؛ ولی می‌تواند به لطف فناوری هایپر تردینگ، چهار هسته‌ی مجازی دیگر ایجاد کند و به‌صورت موازی، هشت پردازش انجام دهد. از لحاظ حافظه‌ی داخلی، این کامپیوترها می‌توانند حداکثر ۲ ترابایت هارددیسک و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی اس‌اس‌دی داشته باشند. صرف نظر از قطعات داخلی، تمام مدل‌های S24 از تعدادی درگاه USB، کارت‌خوان با پشتیبانی از کارت‌ حافظه‌ی SD، درگاه USB نوع C و خروجی تصویری HDMI استفاده می‌کنند.

اما جذاب‌ترین ویژگی این کامپیوترهای بدون کیس، پشتیبانی آن‌ها از فناوری شارژ بی‌سیم است؛ بدین صورت که اگر گوشی موبایلی داشته باشید که از فناوری شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی کند، کافی است آن را روی پایه‌ی زیر نمایشگر قرار دهید تا شارژ شود.

ایسر اسپایر S24

ایسر اسپایر S24 از اوایل سال آینده‌ی میلادی و با قیمت ۹۹۹ دلار برای مدل پایه، عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد این کامپیوتر بدون کیس چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات