برای ورق زدن بهتر صفحات کتاب از کش لاستیکی استفاده کنید!

چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
آیا تا کنون به مشکل ورق زدن صفحات کتاب برخورد کرده‌اید؟ گاهی اوقات دو صفحه متوالی به هم چسبیده‌اند و هر چه تلاش می کنیم اصلا و ابدا از هم جدا نمی‌شوند. در آخر نیز اعصابمان به هم می‌ریزد و در پی تلاش برای جداسازی این دو عاشق، ناخواسته آنها را مچاله یا پاره می‌کنیم. اما راه حلی وجود دارد تا بتوانید کتابها و مجلات را راحت‌تر ورق بزنید و البته اسکناس‌‌هایتان را سریع‌تر بشمارید!
تبلیغات

با وجود آن که در دنیایی زندگی می‌کنیم که در مسیر کاهش استفاده از کاغذ گام برداشته است، بسیاری از ما بخش مهمی از زندگی روزمره خود را صرف ورق زدن صفحات دفترچه‌های یادداشت، مجلات، قراردادها و یا اسناد کاغذی دیگر می‌کنیم. برای ورق زدن راحت‌تر آنها یک کش لاستیکی می‌تواند بسیار چاره‌ساز باشد.

اگر شما از یک انگشتانه لاستیکی برای ورق زدن کاغذ استفاده کرده باشید حتما می‌دانید که این کار چقدر عمل ورق زدن صفحات کتاب یا مجله را ساده‌تر می‌کند و می‌توانید به راحتی کاغذهای به هم چسبیده را از هم جدا کنید. هر کسی در همه جا انگشتانه لاستیکی در دسترس ندارد. به عنوان یک راه حل ساده و همیشه در دسترس می‌توانید یک کش لاستیکی را به دور نوک انگشت خود بپیچید. ممکن است این روش برای مدت طولانی آزاردهنده باشد ولی در استفاده کوتاه بسیار کارا و موثر است.

اگر بچه‌مایه هستید و پولتان از پارو بالا می‌رود می‌توانید با این روش اسکناس‌های خود را نیز دقیق‌تر و سریع‌تر بشمارید! ما همان کتابمان را ورق می‌زنیم!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات