جهانپور: امکان انتخاب مکان و تاریخ دریافت واکسن فراهم شد

چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
به‌گفته سخن‌گوی سازمان غذا و دارو، دیگر نیازی به انتظار برای دریافت پیامک نوبت‌دهی دریافت واکسن کرونا نیست.
تبلیغات

طبق اعلام سخن‌گوی سازمان غذا و دارو، امکان انتخاب محل و تاریخ و ساعت تزریق واکسن کرونا در سامانه واکسیناسیون فراهم شد. کیانوش جهانپور در توییتی اعلام کرد:

محل، تاریخ و ساعت #واکسیناسیون را انتخاب کنید. امکان انتخاب محل، تاریخ و ساعت دریافت #واکسن در سامانه http://salamat.gov.ir فراهم شد. بدین‌ترتیب زمان و محل تزریق واکسن توسط خود افراد انتخاب می‌شود و نیازی به انتظار برای دریافت پیامک نوبت‌دهی نیست. گام اول: اصفهان

هم‌اکنون پوشش واکسیناسیون در استان‌های جنوبی و جنوب‌شرقی کشور شامل سیستان‌و‌بلوچستان، بوشهر، خراسان‌جنوبی، خوزستان و کرمان به جمعیت ۴۸ تا ۵۰ سال، در هرمزگان به جمعیت ۴۵ تا ۴۸ سال، در شهر تهران به جمعیت ۵۸ تا ۶۰ سال، در باقی شهرستان­‌های استان تهران به جمعیت ۵۵ تا ۶۰ سال و در دیگر شهرستان‌های کشور به جمعیت ۵۵ تا ۵۸ سال رسیده است. واکسیناسیون باقی‌مانده گروه­‌های سنی مسن‌تر همچنان ادامه دارد.

واکسیناسیون رانندگان حمل‌ونقل عمومی شهری، ریلی، جاده‌ای، دریایی و هوایی، زندانیان سراسر کشور، معلمان و خبرنگاران از فردا پنجشنبه و واکسیناسیون استادان دانشگاه‌ها و کارمندان بانک از ابتدای هفته آینده آغاز می‌شود. تاکنون ۸ میلیون و ۸۴۸ هزار و ۹۳۶ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۲ میلیون و ۵۵۸ هزار و ۸۰۲ نفر دُز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق‌شده در کشور به ۱۱ میلیون و ۴۰۷ هزار و ۷۳۸ دُز رسیده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات