ایرباد هوشمند لنوو با توانایی ۲۵ ساعت شارژدهی معرفی شد

شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
لنوو ایرباد Lenovo Smart Wireless Earbuds را با توانایی ارائه ۲۵ ساعت تجربه صوتی معرفی کرد.
تبلیغات

همیشه شرکت‌های جدیدی به دنیای فناوری اضافه می‌شوند؛ اما همه آن‌ها نمی‌توانند به موفقیت برسند و بعضی شرکت‌ها با داشتن استراتژی مناسب و ارائه محصولات باکیفیت، گوی سبقت را از رقبای خود می‌ربایند. یکی از آن‌ها لنوو است که موفق شده توجه افراد بسیاری را در سراسر جهان به برند خود جلب کند. این شرکت با ورود به حوزه‌ای که پیش‌تر برای آن ناشناخته بود، قصد دارد محصولات خود را گسترش بدهد.

به گزارش گیزموچاینا، لنوو به‌تازگی هفتمین رویداد سالانه فناوری جهانی Tech World خود را برگزار کرده و در آن محصولات جدیدی از جمله تبلت‌های اندرویدی Tab P12 Pro و Tab P11 5G را به نمایش گذاشته است. این شرکت همچنین هدست بی‌سیمی به نام Lenovo Smart Wireless Earbuds عرضه کرده است.

ایرباد هوشمند بی‌سیم لنوو می‌تواند یک گجت بسیار خوب برای استفاده همراه با رایانه شخصی و تلفن هوشمند باشد و علاوه بر قیمت مناسبی دارد، ۲۵ ساعت عمر باتری ارائه می‌دهد. لنوو با ایرباد جدید خود در بخش لوازم جانبی ظاهر شده و امیدوارم است بتواند با Smart Wireless Earbuds خود تأثیر بسزایی روی بازار بگذارد. ایرباد مذکور از بلوتوث ۵ پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به‌طور یکپارچه با دستگاه‌های ویندوزی و اندرویدی همگام‌سازی‌ شود.

هدست‌ بی‌سیم جدید لنوو دارای قابلیت حذف نویز فعال (ANC) برای ارائه یک تجربه صوتی همه‌جانبه است. البته در صورت فعال بودن این قابلیت، باتری به‌سرعت تخلیه می‌شود و تنها می‌تواند حدود ۵ ساعت دوام بیاورد. با یک بار شارژ کامل کیس ایرباد می‌توان به ۲۵ ساعت فعالیت صوتی دسترسی پیدا کرد؛ هدست مذکور دارای شارژ USB-C و شارژ بی‌سیم Qi است. Smart Wireless Earbuds با داشتن رتبه IPX4 می‌تواند ضد آب بودن خود را تضمین کند.

Smart Wireless Earbuds به‌زودی در ایالات متحده آمریکا با قیمت ۹۹ دلار به فروش خواهد رسید؛ اما هنوز مشخص نیست قیمت ۱۰۰ دلاری برای عرضه جهانی نیز صدق می‌کند یا قرار است شاهد تغییراتی باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات