صدای ۳۶۰ درجه با بلندگوهای جدید سامسونگ

سه‌شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ امروز از بلندگوهای WAM6500 و WAM7500 با قابلیت انتشار صوت در فضای ۳۶۰ درجه‌ پرده برداشت. این بلندگوها با بهره‌گیری از شیار مرکزی موجود قادرند صوت را در تمام جهات منتشر کنند.
تبلیغات

 همانطور که در تصاویر نیز مشاهده می‌کنید، وجود شیاری اطراف مرکز بلندگوها باعث انتشار صدا در تمام جهات می‌شود. از دیگر قابلیت‌های این بلندگوها می‌توان به توازن صدای بم و زیر نیز اشاره کرد.

تصویر فوق متعلق به مدل ۶۵۰۰ است. در اولین نگاه٬ بیش از سایر مشخصات٬ طراحی نظر کاربران را جلب کند. طراحی مدرن٬ این بلندگوها را به گزینه‌‌ای ایده‌آل برای افرادی تبدیل می‌کند که در پی خرید اشیا و لوازم خاص هستند. سامسونگ هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت تعیین شده برای این بلندگوها ارائه نکرده، اما با توجه به طراحی خاص این محصولات٬ احتمالا قیمت‌ بالایی برای آنها در نظر گرفته می‌شود.

در کنار این بلندگوهای بیضوی، سامسونگ سری اسپیکرهای ساندبار خمیده را نیز برای تلویزیون‌های خمیده‌ی خود معرفی کرده است. این اسپیکر سامسونگ ساختار خمیده‌ای دارند و با قرار گرفتن در قسمت پایین تلویزیون، با آن هماهنگ شده و جلوه‌ی زیبایی به تلویزیون می‌بخشند.

این سری از بلندگوها در مدل‌های ۶۰۰۰، ۶۵۰۰، ۷۵۰۰ و ۸۵۰۰ برای استفاده به‌همراه تلویزیون‌های ۴۵ تا ۷۸ اینچ تولید شده‌اند. برای مثال با انتخاب مدل ۸۵۰۰ می‌توان از قدرت سه بلندگوی بیشتر برای شنیدن صدای ۹.۱ کاناله‌ی ساراند لذت برد. سامسونگ قیمت تعیین شده برای این محصولات را نیز هنوز اعلام نکرده است.

منبع engadget

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات