شیائومی ۱۳ اولترا در دست

نگاه نزدیک زومیت به گوشی شیائومی ۱۳ اولترا در چین

یک‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰مطالعه 3 دقیقه
شیائومی ۱۳ اولترا پرچم‌دار تمام‌عیار چینی‌ها است که از چهار دوربین استفاده می‌کند و سخت‌افزار پرقدرتی دارد.
تبلیغات

شیائومی ۱۳ اولترا اصلی‌ترین محصولی بود که در کنفرانس هفته‌ی گذشته‌ی شیائومی رونمایی شد. این گوشی پرچم‌دار تمرکز ویژه‌ای روی دوربین دارد؛ اما در سایر حوزه‌ها نیز دستگاه بسیار مهمی است.

درحالی‌که زمان زیادی از رونمایی شیائومی ۱۳ اولترا نمی‌گذرد، خبرنگار زومیت را به چین فرستادیم تا تصاویری اختصاصی از این دستگاه تهیه کند.

دوربین پشتی شیائومی ۱۳ اولترا

شیائومی ۱۳ اولترا در پنل پشتی میزبان چهار دوربین مجزا است که در همکاری با برند سرشناس لایکا تولید شده‌اند. دوربین اصلی گوشی به حسگر ۵۰ مگاپیکسلی یک‌اینچی IMX989 و لنز ۲۳ میلی‌متری با لرزش‌گیر اپتیکال مجهز است.

نمای نزدیک شیائومی ۱۳ اولترا

هر سه دوربین دیگر از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی جدید IMX858 استفاده می‌کنند که ابعادش ۱/۲٫۵۱ اینچ است. یکی از دوربین‌ها به لنز فوق‌عریض و دو دوربین دیگر به لنز تله‌فوتو مجهز هستتند. شیائومی ۱۳ اولترا در بالای نمایشگر از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

شیائومی ۱۳ اولترا از نمای جلو نمایشگر

شیائومی ۱۳ اولترا در بخش جلویی به صفحه‌نمایش ۶٫۷۳ اینچی AMOLED با وضوح ۳٬۲۰۰ در ۱٬۴۴۰ پیکسل و نرخ نوسازی تطبیقی ۱۲۰ هرتز مجهز است. شیائومی می‌گوید روشنایی این پنل به ۲٬۶۰۰ نیت می‌رسد. ناگفته نماند که قبلاً هیچ موبایلی به این میزان روشنایی دست پیدا نکرده بود.

شیائومی ۱۳ اولترا در داخل فروشگاه چین
شیائومی ۱۳ اولترا در دو رنگ نمای پشتی

گوشی Xiaomi 13 Ultra به پردازنده‌ی Snapdragon 8 Gen 2 به‌همراه ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X و حداکثر یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 4.0 مجهز است. پرچم‌دار جدید چینی‌ها باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سیمی ۹۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات دارد.

شیائومی ۱۳ اولترا با قیمت پایه‌ی ۵٬۹۹۹ یوان (معادل ۷۹۵ یورو) در‌دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات