نگاه نزدیک به می بند 5 شیائومی

سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی می‌بند 5 جدیدترین عضو از خانواده‌ی محبوب می‌بندهای شیائومی است که به‌تازگی وارد بازار شده و برخی از ویژگی‌های مهم ساعت‌های هوشمند را با قیمت ارزان‌تر، در قالب مچ‌بند هوشمند به ما ارائه می‌دهد.
تبلیغات

شیائومی اولین نسل از مچ‌بندهای هوشمند خود را جولای‌ی ۲۰۱۴ معرفی کرد. اولین می‌ بند شیائومی به‌کمک حسگر شتاب‌سنجش، به ما اجازه می‌داد مسافت پیموده‌شده و گام‌های برداشته‌شده را محاسبه کنیم. با وجود تمام مشخصه‌های ابتدایی که شیائومی در می‌بند دراختیار کاربرانش گذاشته بود، این دستبند هوشمند با استقبال چشمگیر کاربران مواجه شد؛ به‌همین‌دلیل، این شرکت بیشتر از قبل به توسعه‌ی می‌بندها راغب شد.

تا امروز، شیائومی پنج نسل از خانواده می‌بند را معرفی کرده است که آخرین آن‌ها، یعنی می ‌بند 5، پا به استدیو زومیت گذاشته است. اگر می‌بند ۵ شیائومی را نسخه‌ی تکامل‌یافته‌ی می ‌بند 4 بنامیم، بی‌راه نگفته‌ایم؛‌ چراکه اگر اختلاف ۰/۲ اینچی نمایشگر را در نظر نگیریم، تشخیص آن‌ها از یکدیگر بسیار دشوار خواهد بود. باوجوداین، تغییرات ظاهری می‌بند ۵ به نمایشگر آن محدود نمی‌شود. در پنل جلویی این گجت، شیشه 2.5D را شاهد هستیم که پیش‌تر مشابه آن را در نسل سوم می‌بندها دیده بودیم.

برای آشنایی بیشتر با شیائومی می‌بند ۵، می‌توانید ویدئو نگاه نزدیک زومیت را دنبال کنید:

تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

همچنین، می‌بند ۵ از واچ‌فیس‌های انیمیشن‌سازی‌شده بهره می‌برد. مجموعه‌حسگرهای به‌کاررفته در می‌بند ۵ همچون نسل گذشته است؛ بنابراین، دستبند جدید شیائومی از حسگر شتاب‌سنج، حسگر پایش ضربان قلب،‌ حسگر فشارسنج (بارومتر) و حسگر ژیروسکوپ استفاده می‌کند. شیائومی می‌گوید می‌بند ۵ با هر‌بار شارژ تا ۱۴ روز مداوم دوام می‌آورد. چینی‌ها شارژر دستبند را بهبود بخشیده‌اند؛ به‌گونه‌ای که به‌شکل مغناطیسی به پشت می‌بند ۵ متصل می‌شود و دستگاه را شارژ می‌کند. بدین‌ترتیب، برای شارژ‌کردن دستبند مجبور نیستید آن را از قابش خارج کنید.

این محصول را فروشگاه اینترنتی دارسو برای بررسی دراختیار زومیت قرار داده است.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی می‌بند ۵ شیائومی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات