نگاه نزدیک به هارددیسک اکسترنال ای دیتا HD770G

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
HD770G یکی از جدید‌ترین هارد‌دیسک‌های اکسترنال و ضدضربه‌ی ای‌دیتا است که در ادامه می‌‌توانید نگاه نزدیک و بررسی اولیه‌ی زومیت از آن را تماشا کنید.
تبلیغات

ای دیتا (Adata) یکی از مطرح‌ترین نام‌های حوزه‌ی هارددیسک‌های اکسترنال است که محصولات متنوعی برای طیف گسترد‌ه‌ای از کاربران با سلایق و نیاز‌های مختلف به بازار عرضه کرده است. هارد دیسک اکسترنال HD770G، یکی از جدید‌ترین محصولات ای‌دیتا است که قابلیت‌های جذابی به‌همراه دارد.

باتوجه‌به افزایش کاربرد هارد‌دیسک‌های اکسترنال و کاربرد آن‌ها در شرایط مختلف، بسیاری از کاربران به‌دنبال محصولی با بدنه‌ی مستحکم و عمر بالا هستند. ای‌‌دیتا HD770G نیز به‌لطف بدنه‌ی مستحکم خود، توانایی خوبی در برابر ضربه و نفوذ مایعات دارد و گزینه‌ی مناسبی برای کاربران مذکور به‌شمار می‌رود.

ای‌دیتا با استفاده از بدنه‌ای با ساختار سه‌لایه‌ی، موفق به افزایش توانایی‌های این هارددیسک در برابر ضربه، فشار و نفوذ مایعات شده است تا کاربران با خیالی راحت و بدون نگرانی از آسیب دیدن و حذف داده‌های خود، اقدام به حمل آن در شرایط مختلف کنند. بدنه‌ی پیشرفته‌ی HD770G باعث شده است تا این هارد دیسک اکسترنال نه‌تنها از استاندارد IP68 مقاومت در برابر نفوذ مایعات بهره ببرده، بلکه به استاندارد نظامی MIL-STD-810G 516.6 نیز مجهز باشد تا با یکی از جان‌سخت‌ترین محصولات بازار در این بخش رو‌به‌رو باشیم. همچنین تجهیز پنل بالایی این دستگاه به دو نوار رنگی RGB، باعث شده است تا با نمایش طیف‌های رنگی گوناگون حین استفاده، ظاهری جذاب بیابد و توانایی مناسبی در جذب نظر مخاطبان داشته باشد.

ای‌دیتا همچنین برای افزایش ایمنی این محصول نیز قابلیت رمز‌گذاری پیشرفته‌ی ۲۵۶ بیتی AES را فراهم کرده است.

زومیت طبق روال همیشگی خود در بررسی گجت‌های دنیای فناوری، به بررسی توانایی‌های این هارددیسک ضدضربه‌ی ای‌دیتا پرداخته است. در ادامه از شما برای تماشای ویدیوی نگاه نزدیک زومیت به هارد اکسترنال ای‌دیتا HD770G دعوت می‌کنیم.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

به‌زودی بررسی عمیق زومیت از این محصول نیز منتشر خواهد شد. نظر شما در رابطه با هارددیسک ضدضربه‌ی ای‌دیتا چیست؟

مشخصات و قیمت هارد اکسترنال را در بخش محصولات زومیت ببینید؛ قیمت هارد اکسترنال وسترن، هارد اکسترنال ADATA، هارد سیگیت و دیگر برندها را با یکدیگر مقایسه کرده و محصول موردنظرتان را از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی خریداری کنید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات