نگاه نزدیک ویدیویی زومیت به هواوی Y5 Prime 2018 در کنار Y7 Prime 2018

دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
هواوی Y5‌ پرایم ۲۰۱۸ در کنار Y7 پرایم محصولاتی خوش قیمت و خوش‌ساخت در رده‌ی اقتصادی به‌حساب می‌آیند که ویژگی‌های قابل قبولی به کاربر ارائه می‌دهند.
تبلیغات

هواوی به‌خوبی توانسته است روی ترند نمایشگر گوشی‌های هوشمند مسلط شود و از دستگاه‌هایی با ظاهر کاملا مدرن رونمایی کند، این فرایند نه‌تنها برای دستگاه‌های بالا‌رده رعایت می‌شود؛ بلکه دستگاه‌های میان‌رده و اقتصادی هم تحت تاثیر قرار گرفته‌اند. هواوی Y5 پرایم ۲۰۱۸ از نمایشگر ۵.۴۵ اینچی LCD با رزولوشن ۱۴۴۰ × ۷۲۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برد که ۷۳.۸ درصد از نمای جلوی گوشی را دربردارد؛ بنابراین حاشیه‌های نمایشگر نیز چندان قطور نیست.

همانند Huawei Y5 Prime 2018 در گوشی هواوی Y7 پرایم ۲۰۱۸ نیز از پنلی با رزولوشن ۱۴۴۰ × ۷۲۰ استفاده شده است، نمای جلوی این گوشی از نمایشگر ۵.۹۹ اینچی IPS LCD با نسبت تصویر ۱۸:۹ میزبانی می‌کند که ۷۶.۳ درصد از پنل جلو را به خود اختصاص داده است و حاشیه‌های نسبتا باریکی دارد. اگرچه روی کاغذ، رزولوشن هر دو دستگاه پایین به‌ نظر می‌رسد؛ اما نباید فراموش کرد با محصولی از کلاس اقتصادی طرف هستیم و از این رو نمی‌توان چندان به چینی‌ها خرده گرفت.

تفاوت‌های این دو گوشی هوشمند در قسمت‌های مختلف می‌تواند برای شما جالب باشد به همین دلیل در ادامه به سراغ ویدیویی خواهیم رفت که به‌صورت کلی در نگاه اولیه، این دو دستگاه را مقایسه می‌کنیم.

مشاهده در یوتیوب

نظر شما در مورد محصولات جدید هواوی از سری Y چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات