تماشا کنید: نگاه نزدیک زومیت به تلویزیون‌های SUHD سامسونگ در IFA 2015

یک‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ به تازگی سری جدیدی از تلویزیون‌های خود با نام SUHD را معرفی کرده است. این محصولات به سیستم‌عامل تایزن مجهز شده‌اند و در ساخت پنل آن‌ها از نیمه‌هادی‌های نانو کریستال استفاده شده است تا کیفیت تصویر بسیار خوبی را ارائه کنند. در ادامه با زومیت همراه باشید تا نگاه نزدیکی به این تلویزیون‌ها داشته باشیم.
تبلیغات

در سال‌های گذشته سامسونگ از نسل اول تلویزیون‌های UHD خود رونمایی کرد و پس از مدتی شاهد معرفی نسل جدید این تلویزیون‌ها با نام SUHD بودیم. SUDH مخفف کلمه‌ی Superb Ultra High Definition است که در واقع فناوری جدید سامسونگ برای ارتقاء و بهبود کیفیت تصویر است.

 این سری از تلویزیون‌های سامسونگ دارای سیستم‌عامل تایزن بوده و خریداران می‌توانند از بین مدل‌های متنوع ۴۸ تا ۱۰۵ اینچی، انتخابی متناسب با سلیقه‌ی خود داشته باشند. فناوری جدیدی که در پنل این تلویزیون‌ها استفاده شده، نیمه‌رساناهای نانوکریستال نام دارد و سامسونگ مدعی است که با استفاده از آن می‌توان رنگ‌ها را طبیعی‌تر دید. همچنین عمق بالای رنگ مشکی باعث ایجاد کنتراست بسیار عالی در این تلویزیون‌ها می‌شود.

سامسونگ حوزه‌ی تولید تلویزیون‌های اولترا اچ‌دی را به دلیل استقبال کاربران بخش مناسبی برای سرمایه‌گذاری می‌داند. بنابر اطلاعات ارائه شده تلویزیون‌های UHD و SUHD این کمپانی به فناوری رنج دینامیکی بالا (HDR) مجهز هستند. سامسونگ تفاوت بین اولترا اچ‌دی را با اچ‌دی، همانند تفاوت اچ دی و اس دی می‌داند و به این منظور اعلام کرد که برای تولید محتوای اولترا اچ‌دی بیشتر، با کمپانی فیلم‌سازی‌ قرن بیست و یکم همکاری خواهد کرد.

بهمن ماه سال گذشته در فروم سامسونگ در استانبول توانستیم با این تلویزیون‌ها از نزدیک آشنا شویم، اما حالا در برلین این فرصت ایجاد شده که با نسخه‌های جدید این تلویزیون‌ها نیز کار کنیم و تجربه‌ی خود را با شما به اشتراک بگذاریم.

در ادامه می‌توانید گزارش ویدیویی زومیت از این تلویزیون‌ها در نمایشگاه IFA 2015 را تماشا کنید:

دانلود ویدیو | دانلود ویدیو 720p | تماشای ویدیو در یوتیوب

اخبار و مقالات مرتبط با IFA 2015 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات