تماشا کنید: نگاه نزدیک به ماشین لباسشویی AddWash سامسونگ

یک‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
در نمایشگاه IFA کمپانی‌های تولیدکننده لوازم خانگی نیز حضوری فعال دارند و از جدیدترین تکنولوژی‌ها و محصولات خود در این حوزه رونمایی می‌کنند. یکی از این لوازم خانگی جذاب که سامسونگ در کنفرانس اختصاصی‌اش از آن رونمایی کرد، ماشین لباس‌شویی AddWash است. زومیت نگاهی از نزدیک به این محصول داشته است.
تبلیغات

بسیاری مواقع پیش آمده که پس از روشن کردن لباس شویی یادتان افتاده که تکه لباس کثیف دیگری نیز دارید که فراموش کرده‌اید آن را داخل ماشین بیاندازید، اما دیگر کاری از شما ساخته نیست. یا باید آن لباس را نگه دارید و با دور بعدی لباس‌ها داخل ماشین بیاندازید، یا اگر به آن لباس نیاز دارید باید فکر دیگری برای آن بکنید. AddWash فناوری جدید سامسونگ در حوزه لباس‌شویی است. همان طور که از نام این فناوری پیدا است، این فناوری مشکلی که به آن اشاره کردیم را برطرف می‌کند.

درب کوچکی بر روی درب اصلی این ماشین‌لباسشویی قرار گرفته است که به واسطه آن می‌توانید لباس‌های فراموش شده و یا نرم‌کننده مورد نظر را در هر مرحله از شستشو بدون هرگونه مشکلی به لباس‌های در حال شستشو بیافزایید. برای این کار فقط کافی است کلید توقف را بزنید و پس از توقف پروسه‌ی شستشو، درب دوم را باز کرده و لباس‌های کثیف باقی‌مانده را به فرایند شستشو اضافه کنید.

samsung addwash

همچنین این ماشین لباسشویی شروع و اتمام پروسه‌های شستشو را از طریق اپلیکیشن مخصوص به تلفن همراه و تبلت شما اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

ماشین لباسشویی سامسونگ WW8500 AddWash به تکنولوژی‌های SuperSpeed برای سرعت بخشیدن به پروسه شستشو و کاهش آن به کمتر از یک ساعت، SpeedSpray برای پاشش موثر آب به تمامی نقاط و EcoBubble که آب و هوا را برای شستشوی بهتر لباس‌ با یکدیگر مخلوط می‌کند نیز مجهز شده است.

در ادامه می‌توانید نگاه نزدیک زومیت به این ماشین لباس‌شویی را تماشا کنید:

دانلود ویدیو | دانلود ویدیو 720p

اخبار و مقالات مرتبط با IFA 2015 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات