نگاه نزدیک زومیت به Powerbot، روبات‌ جاروبرقی سامسونگ

چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ در فروم ۲۰۱۵ خود، نسل جدید جاروبرقی‌های پاوربات را به نمایش در آورد. این جاروبرقی‌ها تا ۶۰ برابر قدرت مکش بالاتری نسبت به روبات‌های جاروبرقی موجود در بازار دارند.
تبلیغات

همه از ایده‌ی روبات‌های جاروبرقی که بصورت خودکار و بدون دخالت انسان، شروع به تمیز کردن می‌کند، استقبال می‌کنند اما این ابزارها تا به امروز نتوانسته‌اند جایگزین مناسبی برای جاروبرقی‌های سنتی شوند چرا که قدرت مکش و تمیز کنندگی بسیار پایین داشتند.

حال سامسونگ در نسل جدید جاروبرقی‌های خود قدرت مکش این ابزارها را تا ۶۰ برابر بیشتر از روبات‌های جاروبرقی رایج بازار ارتقاء داده است.

نگاه نزدیک زومیت به پاوربات سامسونگ:

سامسونگ در این جاروبرقی از برس‌های عریض‌تر از برس‌های بکار رفته در جاروبرقی‌های رایج بازار استفاده کرده است. این برس‌ها چهار برابر عریض‌تر از دیگر جاروبرقی‌ها شده‌اند تا سطح بیشتری را در هر بار حرکت، تحت پوشش خود قرار دهند.

سامسونگ در این جاروبرقی‌ها از سیستم مسیر یابی و راهنمای جدید استفاده کرده است که به کمک سنسورهای در نظر گرفته شده برای آن، نقشه‌ی کاملی از محلی که در آن مشغول به کار می‌شود، تهیه می‌کنند تا راحت‌تر بتواند کل سطح منزل یا محل کار شما را نظافت کند و سریع‌ترین مسیر برای بازگشت به محل استیشن دستگاه را پیدا کند.

POWER bot samsung

این جارو برقی سامسونگ را وارد بازار خاورمیانه و آفریقا کند.

نظر شما در باره‌ی این نوع از جارو برقی‌ها چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات