نگاه نزدیک ویدیویی زومیت به پی 10 هواوی

دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
نگاه نزدیک ویدیویی زومیت به گوشی هوشمند هواوی پی 10 که روز گذشته طی رویدادی در MWC 2017 معرفی شد.
تبلیغات

شرکت هواوی روز گذشته و طی رویدادی در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ که در شهر بارسلونا در حال برگزاری است، از نسل جدید گوشی‌های پرچم‌دار خود با نام‌‌های هواوی پی ۱۰ و هواوی پی ۱۰ پلاس رونمایی کرد. این گوشی‌ها به لحاظ طراحی شباهت بسیاری به نسل پیشین خود دارند، با این تفاوت که حسگر اثر انگشت از پنل پشت دستگاه، به پنل جلو و حاشیه‌ی پایین نمایشگر منتقل شده است.

مقاله‌های مرتبط:

    بدنه‌ی پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس، تمام‌فلزی است و تنها نوار باریکی از جنس شیشه در بخش پشت آن دیده می‌شود که محل قرارگیری دوربین و فلش LED دوگانه‌ی دستگاه است. همانند پی ۹ و پی ۹ پلاس، در این گوشی‌ها نیز لبه‌‌های گوشی انحنا دارند و این موضوع باعث می‌شود تا در دست گرفتن آن‌ها بسیار لذت‌بخش باشد. پرچم‌داران جدید هواوی در برابر آب و گرد‌وغبار نیز مقاوم هستند. پوشش نمایشگر پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس، گوریلا گلس ۵ بوده و از نوع 2.5D است.

    هواوی گوشی پی ۱۰ را به نمایشگری ۵.۱ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی مجهز کرده است؛ در حالی که برای نسخه‌ی بزرگ‌تر پرچم‌دار خود نمایشگر خمیده‌ی ۵.۵ اینچی با رزولوشن WQHD را برگزیده است. اما قلب تپنده‌ی پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس، تراشه‌ی کرین ۹۶۰ را برگزیده است؛ تراشه‌ای که پیش از این در گوشی‌ میت ۹ نیز استفاده شده بود. هواوی گوشی پی ۱۰ را با حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایت و حافظه‌ی رم ۴ گیگابایت روانه‌ی بازار می‌کند؛ اما گوشی پی ۱۰ پلاس را در دو مدل ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت و با حافظه‌ی رم ۴ گیگابایت (برای مدل ۶۴ گیگابایتی) و ۶ گیگابایت (برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی) روانه‌ی بازار خواهد کرد.

    دوربین اصلی هواوی پی ۱۰ از دو سنسور ۲۰ مگاپیکسلی مونوکروم و ۱۲ مگاپیکسلی رنگی با f/2.2 بهره می‌برد. در مورد نسخه‌ی بزرگ‌تر این گوشی نیز از مجموعه‌ی دو سنسور ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی با f/1.8 استفاده شده است. هر دو سنسور به‌کاررفته در دوربین گوشی‌های جدید هواوی از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر و سیستم فوکوس خودکار هیبریدی چهار در یک پشتیبانی می‌کنند.

    اما نمایندگان زومیت که در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ حضور دارند، ویدیوی نگاه نزدیکی از پرچم‌دار جدید پی ۱۰ هواوی تهیه کرده‌اند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

    دانلود 360P  |   دانلود 720P

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات