تماشا کنید: نگاه نزدیک زومیت به لپ تاپ سوئیفت 7 ایسر

سه‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
ایسر در جریان نمایشگاه‌ IFA 2016 سری جدید لپ‌تاپ‌های فوق باریک را با برند Swift و مجهز به پردازنده‌های کبی‌لیک اینتل معرفی کرد. با زومیت همراه باشید تا نگاه نزدیکی به باریک‌ترین لپ‌تاپ جهان داشته باشیم.
تبلیغات

همان طور که می‌دانید کبی‌لیک، نسل جدید از پردازنده‌‌های اینتل، بر روی لپ‌تاپ‌های باریک و سبک، دستگاه‌های تبدیل‌شونده، تبلت‌ها و مینی کامپیوترها تمرکز دارد. ایسر در جریان نمایشگاه IFA 2016، تعدادی محصول جدیدی را معرفی کرد که به پردازنده‌ی کبی‌لیک مجهز هستند. در میان محصولات معرفی شده‌ی ایسر، سری جدیدی از لپ‌تاپ‌های فوق باریک موسوم به Swift به چشم می‌خورد. ایسر از این سری، چهار مدل Swift 5، Swift 3، Swift 1 و Swift 7 را معرفی کرده است، بزرگ‌تر بودن عدد موجود در مدل دستگاه، نشانگر بالارده‌تر بودن آن است.

Swift 7 پرچمدار این سری محسوب می‌شود، ضخامت این لپ‌تاپ، ۱ سانتی‌متر (ضخامت دقیق ۹.۹۸ میلی‌متر) و وزن آن ۱.۱ کیلوگرم است. ایسر در این لپ‌تاپ از پنل IPS با ابعاد ۱۳.۳ اینچ و رزولوشن فول‌ اچ‌دی با حاشیه‌های باریک استفاده کرده و در ساخت بدنه‌ی یکپارچه‌ی آن از فلز آلومینیوم بهره برده است. توان پردازشی سوئیفت 7 را پردازنده‌ی Core i5-7300U تامین می‌کند. حافظه‌ی داخلی دستگاه از نوع SSD بوده و ظرفیت آن ۲۵۶ گیگابایت است.

ایسر لپ‌تاپ سویفت ۷ را باریک‌ترین لپ تاپ جهان می‌داند در ادامه نگاه نزدیکی به این لپ‌تاپ خواهیم داشت:

دانلود 720P  |   دانلود 360P    |   دانلود از شاتل

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات