تماشا کنید: نگاه نزدیک زومیت به اولین لپ تاپ با نمایشگر منحنی، Predator 21X

سه‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ایسر در نمایشگاه ایفا 2016 لپ‌تاپی عجیب با نام Predator 21X معرفی کرد که لپ‌تاپی بسیار عجیب است چرا که علاوه بر وزن ۸ کیلوگرمی و صفحه نمایش ۲۱ اینچی انحنا دار، دو کارت گرافیک GTX 1080 نیز دارد و مجهز به کیبورد مکانیکال نیز شده است. در ادامه نگاه نزدیکی به این لپ‌تاپ خواهیم داشت.
تبلیغات

ایسر در جریان نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ از لپ‌تاپ عجیبی رونمایی کرد که علاوه بر نمایشگری خمیده و ظاهری عجیب با وزن ۸ کیلوگرم، دو کارت گرافیکی GTX 1080 نیز دارد تا به یک لپ‌تاپ قدرتمند تبدیل شود.

شاید مشاهده کردن 21 X کمی عجیب به نظر برسد اما در هر صورت باید گفت با محصولی جذاب مواجه هستیم. همیشه در مورد لپ‌تاپ‌های مخصوص گیمینگ گفته می‌شود که شکل‌ ظاهری آن‌ها کمی عجیب است. در محصول جدید ایسر نیز بین صفحه‌کلید و نمایشگر خمیده آن یک فاصله مشخص دیده می‌شود که همین عامل باعث می‌شود شکل آن کمی مضحک‌تر شود. اما شما در مورد چنین محصول عجیبی که وزن قابل توجهی نیز دارد قضاوت می‌کنید؟ با وزن ۸ کیلوگرمی‌ که 21 X دارد باید گفت که وزن آن هفت برابر لپ‌تاپ‌های تازه معرفی شده‌ی Swift 7 ایسر است. 

تا کنون محصولی شبیه به ۲۱X تولید نشده که با وجود لپ‌تاپ بودن از نمایشگری خمیده بهره ببرد و هنوز مزایای چنین صفحه‌نمایشی بر روی یک لپ‌تاپ مشخص نیست. متاسفانه نمونه‌ی معرفی شده نیز فقط یک نمونه‌ی اولیه برای نمایش است. اما نمایشگر دستگاه نهایی، از نوع IPS بوده و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را ارائه می‌کند. با توجه به مشخصات فنی و چنین نمایشگری، به احتمال زیاد قدرتمندترین باتری موجود در بین لپ‌تاپ‌های جهان برای این محصول در نظر گرفته شده است. به دلیل شکل و شمایلی که Predator 21 X دارد، قطعا هنگامی که در یک فروشگاه رایانه در بین محصولات دیگر قرار داده شود، دستگاهی کاملا متمایز خواهد بود.

برای آشنایی با امکانات این لپ‌تاپ عجیب با زومیت همراه باشید:

دانلود 720P   |   دانلود 360P    |   دانلود از شاتل

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات