تماشا کنید: نگاه نزدیک زومیت به تلویزیون OLED جی 6 ال جی

شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سری Signature ال‌جی خانواده‌ی محصولات بالارده‌ی این شرکت هستند که به نوعی امضای ال جی و محصولی خاص به شمار می‌روند. تلویزیون G6 با پنل OLED نیز پرچمدار تلویریون‌ها‌ی این سری است که پس از بردن جوایز بسیار در CES 2016 در ایفا ۲۰۱۶ به نمایش درآمده است. نمایندگان زومیت در این نمایشگاه نگاه نزدیکی به تلویریون پرچمدار ال‌جی داشته‌اند که در ادامه به تماشای آن خواهیم پرداخت.
تبلیغات

سری Signature همان طور که از نام آن‌ها نیز پیدا است لوازم خانگی خاص و پرچمدار این شرکت کره‌ای به شمار می‌روند. G6 نیز با پنل OLED که روندی جدید در ساخت تلویزیون‌ها به شمار می‌رود خود را از رقبا جدا کرده است. با توجه به عمق رنگ مشکی فوق العاده و اشباع بودن رنگ‌ها این تلوزیون‌ها هر چشمی را مسحور خود خواهند کرد.

پنل این تلویزیون ال جی با داشتن ضخامت ۲.۵۷ میلی‌متر ضخامت بسیار باریک است و ال‌جی پشت این پنل شیشه‌ای قرار داده تا زیبایی آن دو چندان شود. ال‌جی برا حفظ ضخامت پایین پورت‌ها را از پشت دستگاه با ساندبار زیر آن منتقل کرده است. این ساندبار که با همکاری هارمن کاردون ساخته شده به گفته‌ی ال‌جی یک تجربه‌ی صدای بی‌نظیر را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد.

این تلویزیون با رزولوشن 4K و پنل OLED خود از فناوری HDR نیز پشتیبانی می کند تا یک تلویریون بی‌نقص با انبوهی از امکانات باشد، این تلویزیون در ایران نیز معرفی شده و البته کالایی لوکس نیز به حساب می‌آید. در ادامه می‌توانید به تماشای ویدیوی نگاه نزدیک اختصاصی زومیت از این تلویریون بنشینید:

دانلود ویدیو 720P   |   دانلود 360P   |   دانلود 720P شاتل

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات